אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יותר קרבי: ק.ט.מ 990 דיוק R החדש נחשף
ראשי » דו-גלגלי » יותר קרבי: ק.ט.מ 990 דיוק R החדש נחשף
990 דיוק R

יותר קרבי: ק.ט.מ 990 דיוק R החדש נחשף

שנה בדיוק לאחר שהציגה את 990 דיוק החדש, חושפת ק.ט.מ את גרסת ה-R הקרבית והממוקדת שלו עם יותר כוח, מתלים משופרים ומראה שעדין לא קל לעיכול

אופיר דואק 01/11/2024 צלם: יצרן

ק.ט.מ ממשיכה בחשיפת החידושים והדגמים שלה לשנת 2025. כעת, אחרי חשיפתו בתחילת השבוע של 1390 סופר אדוונצ’ר S (האופנוע הראשון לעשות שימוש בתיבת ההילוכים האוטומטית החדשה של ק.ט.מ), מגיעה תורה של גרסת ה-R של ה-990 דיוק שהוצג בדיוק לפני שנה בתערוכת מילאנו 2023.

כמקובל אצל ק.ט.מ, גרסת ה-R היא בעלת אופי קרבי יותר המגובה בעיצוב ומכלולים תואמים וכך גם 990 דיוק R החדש. העיצוב של דיוק 990 עדין לא קל לעיכול גם שנה לאחר שהוצג, וגרסת ה-R מבליטה אותו בזכות שימוש בשלדה וחישוקים בצועים בכתום, יחד עם גרפיקה ייחודית לגרסת ה-R, כשלטענתה של ק.ט.מ היא מחווה לדור השני של הדיוק R מהשנים 2011-2013.

מנוע ה-947 סמ”ק שהוצג לראשונה ב-990 דיוק כאבולוציה למנוע הטווין המקבילי של ק.ט.מ זוכה בגרסת ה-R לתוספת של 7 כ”ס המביאה אותו להספק של 130 כ”ס הודות לשיניים במערכת הניהול ומערכת הפליטה, מה שמאפשר למנוע להגיע עד ל-10,500 סל”ד לפני התערבות מנתק ההצתה. נתון המומנט נותר ללא שינוי על 10.5 קג”מ. לבחירת הרוכב יוצעו ב-R ארבעה מצבי רכיבה כולל מצב אחד להתאמה אישית, כאשר כאופציה בתשלום מוצעת חבילה מורחבת עם מצב רכיבה ייעודי למסלול ושני מצבים נוספים להגדרה אישית.


 

מערכת המתלים השתדרגה עם מזלג WP בעל קארטרידג’ פתוח בקוטר 48 מ”מ מסדרת APEX עם כיוונונים מלאים ומהלך של 143 מ”מ המחובר משולשים חדשים מאלומיניום מכורסם. מאחור ישנו בולם WP APEX מתכוונן עם מהלך שקוצה ב-10 מ”מ ל-140 מ”מ בסך הכל ומחובר לזרוע אחורית מחוזקת קלה וקשיחה יותר ב-34%, שגם האריכה את בסיס הגלגלים ב-5 מ”מ. ארגנומיה חדשה, בין היתר הודות למבנה וזווית שונה לזרוע האחורית ומנגנון הלינקג’, הגביהו את המושב ואת מרווח הגחון ב-15 מ”מ

בתחום הבלימה, הדיסקים הקדמיים של ק.ט.מ 990 דיוק R גדלו לקוטר של 320 מ”מ והם נחבקים על ידי קאליפרים רדיאלים בעלי 4 בוכנות מסדרת Stylema של ברמבו. למערכת ה-ABS נוספות מעתה שני מצבי פעולה נוספים לבחירה: סופרמוטו וסופרמוטו פלוס. אלו מצטרפים לחבילת האלקטרוניקה הכוללת בקרת משיכה בעלת מספר מצבי פעולה, בקרת זינוק, מערכת למניעת ווילי וקוויקשיפטר

בקוקפיט מתהדרת גרסת ה-R במסך ה-8.8 אינץ’ הרוחבי בעל ממשק התפעול החדש שהציגה לאחרונה ק.ט.מ, והיא הדגם הראשון לעשות שימוש בתצורה הזו שתגיע בעתיד הקרוב לדגמים נוספים של היצרן האוסטרי. לסיכום חבילת השדרוגים של ק.ט.מ 990 דיוק R החישוקים הקלים והכתומים הגיעו מה-1390 סופר דיוק והם נועלים צמיגי מישליין פאוור קאפ 2, והמשקל הרטוב של האופנוע הוא 190 ק”ג.

KTM 990 Duke R 2025 24KTM 990 Duke R 2025 24Preview
KTM 990 Duke R 2025 15KTM 990 Duke R 2025 15Preview
KTM 990 Duke R 2025 19KTM 990 Duke R 2025 19Preview
KTM 990 Duke R 2025 21KTM 990 Duke R 2025 21Preview
KTM 990 Duke R 2025 23KTM 990 Duke R 2025 23Preview
KTM 990 Duke R 2025 20KTM 990 Duke R 2025 20Preview
KTM 990 Duke R 2025 22KTM 990 Duke R 2025 22Preview
KTM 990 Duke R 2025 16KTM 990 Duke R 2025 16Preview
KTM 990 Duke R 2025 18KTM 990 Duke R 2025 18Preview
KTM 990 Duke R 2025 17KTM 990 Duke R 2025 17Preview
KTM 990 Duke R 2025 07KTM 990 Duke R 2025 07Preview
KTM 990 Duke R 2025 08KTM 990 Duke R 2025 08Preview
KTM 990 Duke R 2025 09KTM 990 Duke R 2025 09Preview
KTM 990 Duke R 2025 10KTM 990 Duke R 2025 10Preview
KTM 990 Duke R 2025 11KTM 990 Duke R 2025 11Preview
KTM 990 Duke R 2025 05KTM 990 Duke R 2025 05Preview
KTM 990 Duke R 2025 06KTM 990 Duke R 2025 06Preview
KTM 990 Duke R 2025 04KTM 990 Duke R 2025 04Preview
KTM 990 Duke R 2025 12KTM 990 Duke R 2025 12Preview
KTM 990 Duke R 2025 01KTM 990 Duke R 2025 01Preview
KTM 990 Duke R 2025 02KTM 990 Duke R 2025 02Preview
KTM 990 Duke R 2025 03KTM 990 Duke R 2025 03Preview
KTM 990 Duke R 2025 13KTM 990 Duke R 2025 13Preview
990 דיוק R990 דיוק RPreview
KTM 990 Duke R 2025 25KTM 990 Duke R 2025 25Preview
KTM 990 Duke R 2025 26KTM 990 Duke R 2025 26Preview

990 דיוק R דיוק R ק.ט.מ ק.ט.מ 990 דיוק ק.ט.מ 990 דיוק R ק.ט.מ דיוק ק.ט.מ דיוק 990
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד