אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הקונספטים החשמליים של הונדה יגיעו לייצור ב-2026 עם יכולת נהיגה אוטונומית
ראשי » חדשות » הקונספטים החשמליים של הונדה יגיעו לייצור ב-2026 עם יכולת נהיגה אוטונומית
סדרה 0

הקונספטים החשמליים של הונדה יגיעו לייצור ב-2026 עם יכולת נהיגה אוטונומית

הונדה מתקדמת בפיתוח צמד הדגמים בסדרה 0 העתידית, ומביאה לתערוכת CES את גרסאות האבטיפוס שלהם עם הבטחה לייצור סדרתי ב-2026

אופיר דואק 08/01/2025 צלם: יצרן

גם השנה תערוכת הטכנולוגיה CES הנערכת בימים אלו בלאס וגאס משמשת כסוג של תערוכת רכב המספקת לנו הצצה לגבי עתיד התעשייה. המגמה של השנים האחרונות נמשכת, כשיותר ויותר יצרניות רכב מגיעות וחושפות בתערוכה קונספטים ופיתוחים טכנולוגיים עתידיים התחומים של נהיגה אוטונומית, הנעה חשמלית, מציאות רבודה ועוד שלל תחומים שלא ירשימו חובבי רכב, אבל כן ילהיבו גיקים של טכנולוגיה ומסכים.

הונדה בחרה בשנה שעברה לחשוף בתערוכה שני קונספטים בסדרת דגמים חשמליים עתידנית אותה היא מכנה Series 0. שני הקונספטים הציגו עיצוב עתידני עם הבטחה לשילוב של טכנולוגיות מתקדמות לנהיגה אוטונומית וממשק תפעול מתקדם. מה שהיה מעניין יותר הוא שבהונדה הצהירו שהדגמים יגיעו לייצור סדרתי ב-2026 על בסיס פלטפורמה חשמלית חדשה וגמישה, שזה אומר שבכך תצמצם הונדה את הפער שנוצר בינה לבין היצרניות המובילות בז’אנר החשמלי.

לא פעם אפשר להתייחס להצהרות המלוות לדגמי קונספט עתידניים בספקנות, אך לפחות במקרה של הונדה נדמה שהם אכן בדרך לממש את ההבטחות. לתערוכת CES השנה הביאה הונדה שוב צמד דגמי קונספט מסדרה 0 החדשה, אלא שבהונדה כבר מגדירים אותם כאב טיפוס וניכר שכבר נעשו בהם שינויים שמקרבים אותם לייצרו סדרתי.


 

אב הטיפוס הראשון שנקרא במקור Space Hub הפך, כמה לא מפתיע, ל-SUV. הוא איבד את השמשה הקדמית המשופעת והמראה המיניוואן בקופסה אחת טובת צללית מקובלת יותר של רכב פנאי, אם כי נשמרו האלמנטים מהקונספט המקורי כמו עיצוב החרטום, הקורה האחורית והקופסאתיות של הזנב עם יחידות התאורה ההיקפיות, כאשר הפעם נוסף גם חלון אחורי צר ולא ממש שימושי..

אב הטיפוס השני שמר על השם Saloon כמו גם על הצללית הנמוכה, אך קיבל עיצוב חזית שונה בקווים חדים כשהוא מוותר על צמד דלתות כנפי השחף הגדולות לטובת סידור קונבנציונלי של ארבע דלתות. תא הנוסעים גם הוא שונה כדי להפוך למשהו יותר פרקטי וישים לייצור המוני, אך עדין עושה שימוש בפריסה רוחבית של מסכים תוך שימוש בממשק תפעול שהוא חלק ממערכת הפעלה ומידע אותה היא מכנה ASIMO OS.

שני אבות הטיפוס משמשים גם בסיס להצגת טכנולוגיית נהיגה אוטונומית מתקדמת ברמה 3 שתאפשר לנהג להסיט את המבט מהכביש בכל רגע נתון, עם יכולות אוטונומית מלאה באזורים מוגדרים. לטענת הונדה היכולות הללו יגיעו לגרסאות הסדרתיות של שני הדגמים אשר יגיעו לאולמות התצוגה בארה”ב במחצית השניה של 2026, כאשר לאחר מכן הם ישווקו גם ביפן ואירופה.

0 Series CES הונדה הונדה סדרה 0 סדרה 0 תערוכת CES
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד