אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
צפו: אאודי RS3 שוברת את השיא של ב.מ.וו בנורבורגרינג
ראשי » חדשות » צפו: אאודי RS3 שוברת את השיא של ב.מ.וו בנורבורגרינג
אאודי RS3

צפו: אאודי RS3 שוברת את השיא של ב.מ.וו בנורבורגרינג

אאודי RS3 סדאן הצליחה לשבור את שיא ההקפה בנורבורגרינג בקטגוריית המכוניות הקומפקטיות כשהיא מעמידה אותו על 7 דקות ו-33.123 שניות

אופיר דואק 23/06/2024 צלם: יצרן

מסלול הנורבורגרינג נורדשלייפה כבר הפך מזמן לזירת היאבקות בין יצרניות הרכב על זמני ההקפה הכי מהירים שיוכיחו למי יש את “הכי חזק” ו”הכי גדול”. אאודי יכולה כעת לנופף בתואר המכונית הקומפקטית המהירה ביורת ברינג, זאת לאחר שה-RS3 המעודכנת שברה את שיא הקטגוריה בו החזיקה ב.מ.וו M2.

השיא אותו רשמה ה-RS3 בתצורת סדאן עומד על 7 דקות ו-33.123 שניות. מדובר בשיפור של כ-5 שניות בהשוואה לשיא הקודם של ב.מ.וו  שנקבע בשנה שעברה ושיפור של כמעט 7 שניות לעומת התוצאה הקודמת אותה השיגה אאודי עם ה-RS3 בשנת 2021. יש לציין שמדובר בזמנים שהושגו בתוואי העדכני של הנורבורגרינג, אשר השתנה והתארך בשנת 2019 ועומד עתה על 20 קילומטרים ו-832 מטרים. במקרה של השיא הנוכחי, ה-RS3 השיגה זמן מהיר יותר גם מאשר השיגה בעבר בתוואי הקצר יותר של המסלול.

ואם כבר עוסקים בהשוואות, אז השיא החדש הופך מציב את ה-RS3 כמהירה יותר ב-0.2 שניה מפורשה טאייקן טורבו S ובכמעט 2 שניות מפורשה 911 GT3 RS 4.0 וב.מ.ווו M3 טורינג. הונדה סיוויק טייפ R החדשה קבעה בשנה שעברה שיא הקפה למכוניות הנעה קדמית העומד על 7:44.881 דקות – כ-11 שניות לאט יותר משיא הקטגוריה אותה קבעה האאודי כפולת ההנעה.


מה שמעניין הוא שאאודי RS3 המחודשת אמנם זכתה לעדכון במסגרת מתיחת פנים אותה עברה המשפחה הקומפקטית של אאודי, אך היא לא זכתה לתגבור של יחידת ההנעה שנותרה בהספק זהה של 400 כ”ס ממנוע חמשת הצילינדרים הייחודי בנפח 2.5 ליטר. לאור זאת מדובר בהישג שניתן לזקוף לזכות כיול משופר של השלדה, צמיגים (פירלי P ZERO טרופיאו R) וגם לזכות הנהג, פרנק סטיפר שקבע גם את השיא הקודם של ה-RS3 לפני 3 שנים. בסרטון שלפניכם תוכלו לצפות בהקפת השיא אותו קבע כעת.

אאודי אאודי RS3 אאודי ספורט נורבורגרינג
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד