שנת 2025 הייתה שנת הפריחה של דגמי הפלאג-אין בישראל, והמגמה כנראה צפויה להתעצם גם בשנת 2026. בטח אם זה תלוי ב-BYD שהחלה לשווק בישראל היום את הגרסה ההיברידית-נטענת של האטו 2, כשבוע לאחר ההשקה האירופאית של הדגם. BYD אטו 2 פלאג-אין יהיה נכון לעתה ובזמן הקרוב הדגם ההיברידי-נטען היחיד בסגמנט הגודל שלו, בו מתחרים גם ג’אקו 5, סקודה קאמיק, פיג’ו 2008 וטויוטה יאריס קרוס.
מעבר לכך, הוא יהיה גם דגם הפלאג-אין ההיברידי הזול ביותר בישראל, עם תג מחיר של 155 אלף שקלים, עם הנחה של 5,000 שקלים עד סוף השנה, מה שיוצר הבדל של 1,000 שקלים בלבד מהגרסה החשמלית של אטו 2 ששיווקה בישראל החל בשבוע שעבר. הדגם הקודם שהחזיק בתואר זה לזמן קצה הוא BYD סיליון הגדול יותר שמחירו מתחיל ב-167 אלף שקלים.
חיצונית דגם הפלאג-אין של אטו 2 שונה בעיקר בעיצוב הפגוש הקדמי המעט יותר אגרסיבי, בעיצוב החישוקים ובאופציה לצבע מרכב כחול שאינו קיים בגרסה החשמלית. המידות נותרו זהות לגרסה החשמלית, עם אורך של 433 ס”מ ובסיס גלגלים של 262 ס”מ. פנימית המראה זהה לגרסה החשמלית, עם אותו שילוב מסכים כאשר המסך המרכזי לראשונה ב-BYD אינו מסתובב על צירו וממשק הכולל פיקוד קולי, אפליקציה ייעודית ותמיכה בעדכוני OTA.
מערכת ההנעה ההיברידית של BYD אטו 2 משלבת מנוע בנזין 1.5 ומנוע חשמלי בהספק של 212 כ”ס המניעים את הגלגלים הקדמיים, ומאפשרים לרכב להאיץ ל-100 קמ”ש ב-7.5 שניות. כמו בדגמי פלאג-אין נוספים של BYD, גם כאן מנוע הבנזין יכנס באופן אוטומטית לפעולה כאשר הסוללה המתרוקנת וידאג לשמור על כמות אנרגיה מספקת בסוללה כדי שתתאפשר הנעה באמצעות חשמל ככל הניתן. סוללת 18.3 קוט”ש אמורה לספק טווח נסיעה חשמלי של עד 90 ק”מ, האמורים להספיק עבור רוב הנהגים בשימוש יום-יומי. צריכת הדלק הממוצעת במצב ההיברידי עומדת על 19.6 ק”מ לליטר על פי נתוני היצרן.
BYD אטו 2 בגרסת הפלאג-אין יגיע ברמת גימור אחת המכונה Boost וכולל את כל מערכות הבטיחות האקטיביות המקובלות כיום, כולל בקרת שיוט אדפטיבית מצלמות 360 מעלות. מפרט האבזור כולל ריפודי עור סינטטי, מושב נהג מתכוונן חשמלית, משטח טעינה אלחוטית לטלפון, מפתח חכם, מצלמת דרך מובנית וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ’.


