אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הסופרבייק של QJ מוטור מתקרב לייצור
ראשי » דו-גלגלי » הסופרבייק של QJ מוטור מתקרב לייצור
QJ מוטור

הסופרבייק של QJ מוטור מתקרב לייצור

היצרנית הסינית השאפתנית הציגה במילאנו קונספט שהוא למעשה אבטיפוס לאופנוע סופרבייק עם מנוע שמגיע מ-MV אגוסטה

אופיר דואק 04/12/2023 צלם: יצרן

בתחילת 2023 דלפו לרשת תמונות של אופנוע ספורטיבי חדש של QJ מוטור המיועד להתחרות בקטגוריית הבכירה של אופנועי הליטר הספורטיביים. התמונות הלא רשמיות עוררו לא מעט השערות לגבי האופנוע החדש והיומרני, בהן גם הערכה כי QJ מוטור לא תפתח עבורו מנוע מדף חלק, אלא תיעזר ב-MV אגוסטה.

הרעיון של אופנוע ספורט סיני עם מנוע של אקזוטיקה איטלקית נשמע מופרך, אבל אחרי כמעט שנה הוא יהפוך בקרוב לעובדה מעשית. בתערוכת מילאנו האחרונה הציגה QJ מוטור קונספט בשם SKR1000 RC שנראה כמו אבטיפוס כמעט מוגמר. העיצוב שונה מזה של ה-SKR1000 RR שהודלף לפני כשנה, כשהוא מתאפיין במסכת חזית פלסטית שקופה ומחודדת שהיא גם המשקף עצמו, יחידות תאורת LED זוויתיות, קווי גוף מודרניים ונקיים יותר וחידת מושב זנב מפוסלת עם דוד מפלט קצרצר וגבוה מכל צד.

המנוע כאמור מגיע מ-MV אגוסטה אשר העדיפה לשמור מסיבות ברורות את מנועי הדור האחרון שלה לעצמה, ובמקום זאת לנדב את מנוע ה-1,078 סמ”ק ששימש את הברוטלה 1090 שכבר לא מיוצר. אחרי התאמה לתקן יורו 5 מספק המנוע 144 כ”ס ו-11.3 קג”מ, נתונים צנועים יחסית לאופנועי הליטר הספורטיביים מהדור האחרון, אבל עדין אמורים להעניק ל-RC ביצועים שטרם נראו באופנועים סיניים.


יתר המכלולים ההיקפיים גם הם ברמה לא אופיינית לכלים סיניים והם הצהרת כוונות שה-RC הוא לא רק מנוע. השלדה עשויה אלומיניום וכך גם הזרוע האחורית החד צדדית. המתלים מלפנים ומאחור הם מתוצרת מרזוקי וכוללים אפשריות כוונון מלאות ואילו מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו כוללת קאליפרים רדיאליים מסדרת Stylma הנחשבת. את החבילה משלימים צמיגי פירלי קורסה רוסו על חישוקי אלומיניום קלים. עכשיו נותר לראות אם כל אלו יגיעו לדגם הסדרתי שיצא לשוק ב-2024.

MV אגוסטה QJ מוטור היפרספורט סופרבייק ספורט ליטר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד