אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הנסי מציגה: קמפינג עם 1,012 כ”ס
ראשי » חדשות » הנסי מציגה: קמפינג עם 1,012 כ”ס
הנסי

הנסי מציגה: קמפינג עם 1,012 כ”ס

הסדנה הטקסנית המופרעת קולעת בדיוק למחשבות שלנו ומציעה חבילת קמפינג על בסיס טנדר RAM TRX המשופר שהיא מייצרת. נשאר לנו רק לארוז

אופיר דואק 20/11/2022 צלם: יצרן

בין אם מדובר במכוניות שרירים, רכבי שטח או טנדרים, סדנת הנסי (Hennessey) הטקסנית יודעת לקחת את כל מה שהאמריקאים אוהבים ולהוסיף לו עוד כוח, הרבה כוח. האמריקאים הם גם חובבי טיולים וקמפינג, לכן מישהו בהנסי חשב (בצדק מוחלט לטעמנו) שזה רעיון מצוין ליצור רכב שטח ביצועיסטי שיכול לספק את כל הצרכים לשהיה בעומק המרחבים הפראיים.

התוצאה היא חבילת Overland אותה מציעה החברה כעת על בסיס ה-MAMMOTH  – הפרשנות המופרעת של הסדנה על בסיס RAM TRX הקרבי, שגם הוא לא בדיוק יאפי עירוני, והוא התשובה של RAM לפורד ראפטור המצליח.

הנסי MAMMUT TRX כולל מגוון שדרוגים מעבר למה שמציע ה-TRX ה”סטנדרטי” כמו פגושים ייעודיים לשיפור זוויות המרכב, LED בר עליון וצמיגי שטח קרביים בקוטר 37 אינטש המורכבים על חישוקי 20 אינש ייחודיים של הסדנה. אבל גולת הכותרת היא השיפורים אותם העניקה הנסי למנוע ה”המי” V8 בנפח 6.2 ליטר בתצורת “HellCat” שמניב 702 כ”ס.


השיפורים של הנסי הכוללים מגדש על מחוזק, מערכת הזרקה משופרת בעלת מזרקים מוגדלים ומערכת פליטה חופשית המאפשרים להפיק 900 כ”ס בגרסה הרגילה או 1,012 כ”ס בתצורה המשוחררת, מה שהופך אותו לטנדר שורף הבנזין החזק ביותר שאפשר לקנות כיום ועוד לקבל עליו אחריות יצרן לשנתיים.

חבילת Overland שעלותה 20 אלף דולר מעבר לעלות חבילת השיפורים הרגילה של הנסי כוללת מנשא מודולארי ייעודי המורכב על הארגז, שבחלקו העליון אוהל נפתח על בסיס משטח קבוע וסוכך צידי נגלל. בצדדים ישנן תושבות ייעודיות לסולם, את חפירה וציוד חילוץ ותאורת LED היקפית סביב הארגז. בחלקו הפנימי מותקן מיכל מים בנפח 30 ליטר עם משאבת לחץ וצמד מכלי דלק רזרביים. כל הציוד מולבש על התושבות בצורה שלא תפגע בשטח ההעמסה של ארגז המטען.
מה שבטוח, עם טנדר שכזה לא צריך לשכנע אותנו לצאת לקמפינג, רק צריך להעמיס ארגז בירות.

Hennessey RAM TRX הנסי קמפינג
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד