לקסוס מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את לקסוס LM – מוביל נוסעים אולטרה יוקרתי שנועד להיות תחליף ללימוזינה. סדרה LM של לקסוס חולקת בסיס משותף עם הדור האחרון של טויוטה סיינה, המיני וואן הגדול של טויוטה, אך הוא בעל מרכב ואן קובייתי יותר שנועד למקסם את המרחב עבור הנוסעים והמטען.
בניגוד ללא מעט גרסאות מהודרות על בסיס ואנים ורסטיליים, לקסוס LM תוכנן מלכתחילה כמוביל נוסעים. הוא בעל מידות נדיבות כשל מכונית פאר עם אורך של 512 ס”מ ובסיס גלגלים של 3 מטרים, כאשר גובה של 194 ס”מ מאפשר שפע מרחב ראש וישיבה זקופה. לקסוס LM מוצע בשתי תצורות של סידור מושבים. הרגילה עם צמד מושבי קפטן בשורה השניה ומקום לשלושה נוסעים נוספים בשורת המושבים השלישית. הגרסה המעניינת יותר היא גרסה המיועד לארבע נוסעים בלבד, כאשר בחלקו האחורי של ה-LM צמד כורסאות הממוקמות במקום בו נמצאת לרוב שורת המושבים השלישית, זאת כדי למקסם את מרחב הרגליים.
המושבים בגרסה הבכירה הם בעלי חימום, 7 תוכניות עיסוי ואפשרות להגיע למצב של שכיבה מלאה. בין המושבים ישנו פאנל פיקוד אישי לשליטה בבקרת האקלים, מערכת המולטימדיה, השמע ותאורת האווירה, כאשר החלל לנוסעים מופרד מתא הנהג באמצעות מחיצה אקוסטית כאשר כאופציה ניתן להתקין גם מסך טלוויזיה בגודל 48 אינץ’ וישנה אפשרות להצללה מלאה לחלונות הצד ולגג השמש הפנורמי. רשימת האבזור ארוכה בשתי הגרסאות, עם מערכת שמע בעלת 21 רמקולים, משטחי טעינה אלחוטיים, ריפדי עור מהודרים ושלל תופינים.
לקסוס LM מגיע לישראל כשהוא מצויד במערכת הנעה היברידית דומה לזו המצויה ב-NX350h ו-RX350h. מדובר בשילוב בין מנוע בנזין 2.5 ליטר ומנוע חשמלי היוצרים יחד הספק משולב של 250 כ”ס העוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים רציפה אלקטרונית (בחו”ל קיימת גם גרסת הנעה כפולה). אלו מאפשרים להאיץ ל-100 קמ”ש ב-9.1 שניות עד למהירות מרבית של 190 קמ”ש. מחירו של לקסוס LM מתחיל ב-889 אלף שקלים, מה שמייעד אותו בעיקר לשרותי הסעות VIP כתחליף לימוזינה ולאנשי עסקים אמידים שנמצאים בנסיעות ארוכות ומחפשים משהו שונה ממכונית הסאלון המסורתית.