הונדה סיוויק טייפ R מקבלת מתיחת פנים קלה, אבל הסיפור האמיתי הוא גרסת קצה חדשה. הקרבות הניטשים על התואר מכונית ההנעה הקדמית המהירה ביותר מסביב לנורבורגרינג, לא פסקו, ולשם מכוונת בדיוק הטייפ R במהדורתה המוגבלת והמחודדת הזו (100 יח’ לאירופה בלבד).
החלק הראשון של חידוד היכולת האמורה מתחיל בהורדת משקל משמעותית. זה אומר שמערכת המיזוג, המולטימדיה, השמע, חומרי בידוד ועוד מצאו את מקומם בפח, והמשקל ירד ב-47 ק”ג. הכיסאות האחוריים, אגב, נותרו במקומם. להורדת המשקל תרמו גם חישוקי BBS חדש בקוטר 20 אינץ’.
על החישוקים האלו, נמצאים מישלין פיילוט ספורט קאפ 2 – כאלו שאמורים לקצץ שנ’ רבות בהקפה הארוכה של הנורדשלייפה. יחידת ההנעה נותרה זהה (320 כ”ס, ידנית, דיפ’ מוגבל). האם זה מספיק בכדי להעביר את הכתר הנחשק מצרפת ליפן? צפו להודעה בקרוב על הניסיון ואולי ההצלחה של גרסה זו מסביב לגהינום הירוק.