טויוטה GR86 היא מכונת נהיגה טהורה, כזו ששמה את הנהג והתגובות במרכז. טויוטה העדיפו שלא להשתמש בהגדה גם בדור הזה אבל יש ביפן כאלו, ובכל העולם בעצם, שבכל זאת רוצים לקחת את הבסיס הזה למקומות אחרים.
אז בתחום של עוד כוח עוד אחיזה ומראה פחות אנמי, HKS מציגים עכשיו חבילת שיפורים קלילה ל-GR86. הם לא מפרסמים נתונים אבל נראה שהם משפרים באופן אחיד את כל החזיתות. זה מתחיל עם מגדש-על (GT2) ומערכת פליטה בריאה, משוחררת עם נגיעות טיטניום. זה אמור לתת עוד כוח, עוד צליל וגם לשמור על התפוקה מיידית.
עיבוי נוסף הם מציעים עם הקוילאוברים שלהם (הייפר-מקס S) והגלגלים מוחלפים לסט של יוקוהמה אדוון GT נעולים בצמיגי יוקוהומה אדוון נובה. את כל זה משלים קיט נאה למדי. אם להתעלם מכל הקישקושים המיתוגיים, וגם מכנף ה-GT הגדולה של הקיט הזה, הרי ששאר החצאיות, ספליטרים, תוספות והדאקטייל המודגש בהחלט נראים לטעמנו.
צריך לציין שהקונספט הטהור הבסיסי, המגיב, המקורי, לא באמת זקוק לכל אלו. יש מספיק מכוניות חזקות מאוד, אוחזות מאוד, מהירות מאוד – תפקידה של ה-86 אף פעם לא היה אחד מכל אלו.