אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דוקאטי 821 החדש – 5 דברים שצריך לדעת עליו
ראשי » דו-גלגלי » דוקאטי 821 החדש – 5 דברים שצריך לדעת עליו

דוקאטי 821 החדש – 5 דברים שצריך לדעת עליו

דוקאטי משיקה את מתיחת הפנים העמוקה ל-821, אלו עיקריי הדברים

אריאל אלסיבוני 04/02/2018

1. דוקאטי 821 הושק לפני כחודשיים באזור רימיני, איטליה. היינו אמורים להיות שם ולספר לכם ממקור ראשון איך האופנוע מרגיש. אבל בוחן האופנועים ‘הגאון’ שלנו (כן זה אני), עשה תנועה לא נכונה על המדרגות וקרע מחדש את הרצועות בברך שלו.

דוקאטי 821
כאן נקרעה הרצועה בברך שמאל בפעם הראשונה. לפני שבועיים היא נקרעה שוב…

 

2. המונסטר 821 החדש מוצג בזמן שדוקאטי חוגגת 25 שנים למונסטר הראשון. זה המקורי של גאלוצ’י. מן הסתם מדובר באופנוע חשוב מאוד עבור דוקאטי. כזה שמתמקם מעל למונסטרינו הקטן ומתחת לדגמי העל החזקים של המשפחה הזו. המונסטר ככלל הוא כלי חשוב עבור דוקאטי. יציאה ראשונה לסגמנט חדש שהבריאה את החברה הזו. יותר מ-300,000 מונסטרים מסתובבים בעולם, מספר מכובד ליצרנית מבולוניה.

דוקאטי 821
גם בלי לדעת, מונסטר ישר נראה כמו מונסטר

 


3. מהבחינה המכאנית, דוקאטי 821 נשאר דומה למדי לקודמו. יש כיול מחדש למתלים, המנוע עומד כעת בתקן יורו 4, חתך הצמיג האחורי שונה ויש גם קליפרים קדמיים עדכניים מברמבו. נגיעות קלות כאמור, כך שהפלטפורמה הבסיסית נותרה זהה.

עדכון של הפלטפורמה המוכרת

 

4. את ההבדל המשמעותי נמצא בחבילת עזרי הרכיבה שמקבל דוקאטי 821. זה מתחיל מאפשרות בחירה לשלושה מצבי רכיבה (אורבן, תיור וספורט). הרשימה ממשיכה עם מערכת בקרת החלקה בעלת 8 מצבי פעולה, המוכרת והמוערכת של דוקאטי. דוקאטי 821 מקבל גם ABS עם שלושה מצבים ואפשרות לניתוק. חבילת ה-‘דוקאטי סייפטי פאק’ הזו, גורמת ל-821 ליישר קו עם השפה האלקטרונית העדכנית של החברה.

דוקאטי 821
מקבל את מערכות העזר העדכניות של דוקאטי.

 

5. עוד שינוי משמעותי הוא העיצוב. דוקאטי 821 מקבל את שפת העיצוב החדשה של משפחת המונסטר. אז כמו ה-1200 וה-797 הוא מקבל מראה קליל יותר עם ממדים שהוצרו בנקודות אסטרטגיות.  מיכל הדלק, הפנס, הזנב כולם עוצבו מחדש, בכדי לתת למונסטר ניחוח קרוב יותר לעיצוב המקורי של גאלוצ’י. יש גם הומאז’ קטן בעניין הזה וזהו תפס מיכל הדלק היפיפייה, המכורסם באלומיניום. לעומת זאת לוח השעונים, מבוסס טכנולוגית TFT, זורק את ה-821 בחזרה לעידן המודרני של דוקאטי, מציג את כל המידע וגם משנה את פניו בהתאם למצב הרכיבה הנבחר.

דוקאטי 821
מונסטר 821 מדגים ירידה לפרטים…

821 דוקאטי מונסטר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד