אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דודג’ דימון – יש מחיר
ראשי » חדשות » דודג’ דימון – יש מחיר
דודג' דימון

דודג’ דימון – יש מחיר

דודג' מפרסמת את מחירי הדימון בארה"ב וכמובטח מדובר בפחות מ-100,000 דולר

אריאל אלסיבוני 24/05/2017

אז אחרי ששככה קצת ההמולה מסביב דודג’ דימון מפורסם כעת המחיר הרשמי שלה. 85,000 דולר, זה מה שצריך בשביל לשים את היד על אחת כזאת (בארה”ב) וכמובטח המחיר הזה נמוך, משמעותית, מ-100,000 דולר – בדיוק כמו שהבטיחו בדודג’.

אבל כזכור לכם, דודג’ דימון מגיעה עירומה למדי. לא רק כסאות נוסעים חסרים כאן. בגרסתה הבסיסית מנוע ה-V8 שלה מפיק “רק” 808 כ”ס. לא מספיק בשביל לחשוף את מלוא פוטנציאל הביצועים שלה. בשביל לקבל תאוצה ל-60 מייל בשעה ב-2.3 שניות או לרבע מייל ב-9.65 שניות צריך את חבילת האיבזור המיוחדת שנתפרה במיוחד לדימון.

החבילה האמורה מציעה כלי עבודה, חישוקי דראג קדמיים וגם מערכת ניהול מנוע חדשה שמאפשרת לדימון לגמוע דלק 100 אוקטן ומעלה (בין שאר התופינים) ובאמצעותה מפיק המנוע הזה 840 כ”ס. עם כל הטוב הזה מותקן ומכוון תייצר הדימון 1.8 G בתאוצה – כן והיא תרים את גלגליה הקדמיים באוויר כמובטח.


חבילת האבזור שמשחררת את מלוא הפוטנציאל…

אז כמה עולה חבילת התוספות האמורה? דולר אחד בלבד. כן. גם מי שיבקש להחזיר את כסא הנוסע מלפנים או את המושב האחורי יתבקש לשלם דולר בודד על כל תוספת כזו.

הנוף בדרך ל-96 קמ”ש תוך 2.3 שניות…

 

אבל יש גם תוספות יקרות יותר. חבילת מושבים מרופדי עור ומאווררים עולה כ-1,500 דולר, גג שמש בכ-5,000 דולר ויש גם, בין השאר אפשרויות צביעה שונות שמחירן מגיע עד ל-3,500 דולר. בדודג’ מצפים שרוב המכוניות יוזמנו עם לא מעט תוספות כך שמחירה של מכונית ממוצעת אמור לעלות לאיזור ה-100,000 דולר. לא מעט כסף עבוד דודג’ צ’רלנג’ר.

הפנים הכי כועסות בביזנס…

 

הייצור אמור להתחיל תוך כמה חודשים כשמכוניות ראשונות עתידות לעלות על הכביש כבר בחורף הקרוב. דודג’ מתכננים לייצר כרגע 3,000 מכוניות לשוק האמריקאי ועוד 300 לשוק הקנדי. בהודעה הרשמית לא נמסר מה מכסת הייצור לשוק הישראלי…

דודג' דימון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד