אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דובי: “קשה להיות הכי טוב, צריך את החשיבה הנכונה בכדי להיות כזה”
ראשי » דו-גלגלי » דובי: “קשה להיות הכי טוב, צריך את החשיבה הנכונה בכדי להיות כזה”
אנדראה דוביציוזו

דובי: “קשה להיות הכי טוב, צריך את החשיבה הנכונה בכדי להיות כזה”

בצל הסגר והשבתת העונה, אנדריאה דוביציוזו מסביר כיצד הוא מבלה את זמנו בבית ומדבר על עונת 2020 המבוששת.

ברוך שין 19/04/2020

ההתפרצות המתמשכת של וירוס הקורונה, תקעה לחלוטין את הספורט המוטורי ואת עונת ה-MotoGP של 2020. בחודשים אלה מדינות שונות בעולם נוקטות גם אמצעי נעילה והגבלות נסיעה למניעת התפשטות הנגיף.

איטליה הייתה אחת המדינות שנפגעו ביותר, ומאז ה- 9 במרץ , כל האזרחים מבלים את זמנם בבית. אנדראה דוביציוזו סגור גם הוא בביתו, והוא מספר על הרגשות שלו במצב המוזר הזה. “איש לא ציפה שהמצב יהיה כל-כך רע, כך שזה ממש מוזר. עכשיו זה חיוני להישאר בבית. אני יודע שזה קשה, אבל כולנו צריכים לנסות לצאת רק כשצריך, נראה שהסגר עובד, ולכן אנחנו צריכים להמשיך”.

רוכב הדוקאטי הסביר גם כיצד הוא מתמודד עם הנעילה ואיך הוא מבלה את ימיו: “בהתחלה זה היה די קשה. החברה שלי ואני עשינו כמה עבודות בית, אבל עכשיו הדברים השתנו מעט. הבת שלי נשארת איתנו ויש המון עבודה איתה “.

אנדראה דוביציוזו
עכשיו, גם הוא סגור בבית

 


פרט לבילוי עם משפחתו, דובי סביר כיצד הוא מנצל את השבועות האלה בכדי לשמור על דגרת האימונים: “אני מתאמן יותר קשה מבעבר. בדרך כלל לוח הזמנים שלנו צפוף. עלינו להתאמן, אך גם למצוא זמן לנוח כדי להיות מוכנים לסוף השבוע של המירוץ. עכשיו אני יכול להתאמן כמה שאני רוצה”. דובי אוהב מאוד מוטוקרוס, והוא מוסיף: “אני מנסה לעקוב אחר מוטוקרוס ככל יכולתי, גם מכיוון שבאמריקה מותר להם להמשיך בפעילות, כדי שאוכל לראות מה הם עושים, בשבילי זה כאילו זמן להיטען מחדש”.

לפני ביטול פתיחת ה-MotoGP לשנת 2020 בקטאר, דובי ופטרוצ’י הספיקו לרכוב בימי המבחן, במלזיה וקטאר: “אני חושב ששני מבחני הפגרה לא מספיקים לנו. גופנו אינו מוכן עדיין לרכוב כל-כך הרבה שלושה ימים ברציפות. ביליתי את רוב הזמן בניסיון של מרכיבים חדשים, צריך גם להיות בטוחים לפני שנחליט באיזו דרך להמשיך בפיתוח שלנו. לכן אני בדרך כלל לא כל כך מהיר במהלך הבדיקות האלו. אני תמיד מנסה לנסות את הרכיבים והפיתוחים החדשים בזמן הנכון ועם צמיגים מסוימים כי אני רוצה לתת את המשוב הנכון ”.

אנדראה דוביציוזו
עם פטרוצ’י בקטאר. מחפשים את השילוב הנכון

 

בנוגע לצמיגים החדשים של מישלין השנה הוא הוסיף: “בהתחלה זה נראה כאילו הצמיגים החדשים לא התאימו לסגנון הרכיבה שלנו ולמאפיינים שלנו. אבל אני חושב שבסופו של דבר הצלחנו לשפר את התחושה הכללית במהלך מבחן קטאר. לרוע המזל זה לא אומר שנהיה בסדר בכל מסלולי המירוץ. הצמיגים האחוריים שונים, והם משפיעים רבות על הצמיגים הקדמיים. עשינו הרבה הקפות, אבל במהלך מבחן קשה למצוא את אותם תנאים כמו במירוץ “.

אנדראה דוביציוזו
גם השנה מתכנן להלחם על האליפות. רק שתתחיל העונה כבר…

 

דובי מצהיר גם שהמטרה שלו לעונת 2020, שלא השתנתה מהשנים שקדמו לה: “כמובן, אנו עוברים לעונה החדשה כדי להילחם על האליפות. אם זה יהיה אפשרי, אנו מצליחים לגלות זאת רק במהלך העונה, אך זה תמיד קשה מכיוון שיש המון רוכבים מהירים. קשה להיות הכי טוב, אבל אתה צריך את החשיבה והלך הרוח הנכונים בכדי להיות כזה”.

MOTOGP אנדראה דוביציוזו דוקאטי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד