אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דגמי 2024 של גאס גאס בישראל
ראשי » דו-גלגלי » דגמי 2024 של גאס גאס בישראל
גאס גאס

דגמי 2024 של גאס גאס בישראל

גאס גאס מתחילה לשווק הישראל את דגמי האנדורו והמוטוקרוס המעודכנים לשנת 2024 לאחר שזכו לשורת עדכונים מקיפה

אופיר דואק 28/01/2024 צלם: יצרן

חברת עופר אבניר מתחילה לשווק בימי אלו בישראל את דגמי 2024 המעודכנים של גאס גאס בקטגוריות האנדורו והמוטוקרוס. דגמי 2024 של המותג הספרדי שבבעלות ק.ט.מ זכו גם הם השנה שורת שינויים ועדכונים מקיפה כמו בני המשפחה האוסטרית, אך עם מספר הבדלים מכאניים כדי לשמור על הבידול בין המותגים והתמחור הנגיש יותר של דגמי גאס גאס.

כמו בדגמי האנדורו של ק.ט.מ שהושקו בישראל לאחרונה, גם דגמי האנדורו העדכניים של גאס גאס קיבלו השנה שלדות חדשות, מחוזקות וקלות יותר עם שלדת זנב חדשה מאלומיניום בניגוד לזו הפלסטית בדגמי ק.ט.מ. דגמי ה-EC250 ו-EC300 הדו-פעימתיים זכו למערכת הזרקה חדשה ומשופרת, שסתום כוח חשמלי וצמד מפות הצתה לבחירת הרוכב. המנועים בדגמי הארבע פעימות ממוקמים כעת בהטיה קלה לפנים, זכו לניהול מנוע משופר ולקוויקשיפטר להעלאת הילוכים מההילוך השני ועד להילוך השישי.

כל דגמי האנדורו העדכניים של גאס גאס ממשיכים להיות מצוידים במזלג WP מסדרת XPLOR עם קארטרידג’ פתוח, כאשר מחרו ישנו בולם חדש מסדרת XACT בעל מהלך של 300 מ”מ. השנה קיבלו הדגמים גם מערכת בלימה חדשה מתוצרת Braketec, פנס LED קדמי חדש, כידון אלומיניום חדש של Neken ופלסטיקה בעיצוב חדש. דגמי המוטוקרוס של 2024 זכו לשיניים דומים, אך יגיעו עם תפריט מתלים שונה המבוסס על בולמי אוויר.


מחירי דגמי האנדורו של גאס גאס לשנת 2024 הם:

גאס גאס EC250 שתי פעימות – 67 אלף שקלים
גאס גאס EC300 שתי פעימות – 72 אלף שקלים
גאס גאס EC250 F ארבע פעימות – 75 אלף שקלים
גאס גאס EC350 F ארבע פעימות – 77 אלף שקלים

מחירי דגמי המוטוקרוס של גאס גאס לשנת 2024 הם:

גאס גאס MC125 שתי פעימות – 46 אלף שקלים
גאס גאס MC250 שתי פעימות – 52.5 אלף שקלים
גאס גאס MC250 F ארבע פעימות – 53.5 אלף שקלים
גאס גאס MC350 F ארבע פעימות – 55.5 אלף שקלים
גאס גאס MC450 F ארבע פעימות – 57 אלף שקלים

אנדורו גאס גאס גאס גאס EC250 גאס גאס EC300 גאס גאס אנדורו מוטוקרוס
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד