אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דגמי 2024 של גאס גאס בישראל
ראשי » דו-גלגלי » דגמי 2024 של גאס גאס בישראל
גאס גאס

דגמי 2024 של גאס גאס בישראל

גאס גאס מתחילה לשווק הישראל את דגמי האנדורו והמוטוקרוס המעודכנים לשנת 2024 לאחר שזכו לשורת עדכונים מקיפה

אופיר דואק 28/01/2024 צלם: יצרן

חברת עופר אבניר מתחילה לשווק בימי אלו בישראל את דגמי 2024 המעודכנים של גאס גאס בקטגוריות האנדורו והמוטוקרוס. דגמי 2024 של המותג הספרדי שבבעלות ק.ט.מ זכו גם הם השנה שורת שינויים ועדכונים מקיפה כמו בני המשפחה האוסטרית, אך עם מספר הבדלים מכאניים כדי לשמור על הבידול בין המותגים והתמחור הנגיש יותר של דגמי גאס גאס.

כמו בדגמי האנדורו של ק.ט.מ שהושקו בישראל לאחרונה, גם דגמי האנדורו העדכניים של גאס גאס קיבלו השנה שלדות חדשות, מחוזקות וקלות יותר עם שלדת זנב חדשה מאלומיניום בניגוד לזו הפלסטית בדגמי ק.ט.מ. דגמי ה-EC250 ו-EC300 הדו-פעימתיים זכו למערכת הזרקה חדשה ומשופרת, שסתום כוח חשמלי וצמד מפות הצתה לבחירת הרוכב. המנועים בדגמי הארבע פעימות ממוקמים כעת בהטיה קלה לפנים, זכו לניהול מנוע משופר ולקוויקשיפטר להעלאת הילוכים מההילוך השני ועד להילוך השישי.

כל דגמי האנדורו העדכניים של גאס גאס ממשיכים להיות מצוידים במזלג WP מסדרת XPLOR עם קארטרידג’ פתוח, כאשר מחרו ישנו בולם חדש מסדרת XACT בעל מהלך של 300 מ”מ. השנה קיבלו הדגמים גם מערכת בלימה חדשה מתוצרת Braketec, פנס LED קדמי חדש, כידון אלומיניום חדש של Neken ופלסטיקה בעיצוב חדש. דגמי המוטוקרוס של 2024 זכו לשיניים דומים, אך יגיעו עם תפריט מתלים שונה המבוסס על בולמי אוויר.


מחירי דגמי האנדורו של גאס גאס לשנת 2024 הם:

גאס גאס EC250 שתי פעימות – 67 אלף שקלים
גאס גאס EC300 שתי פעימות – 72 אלף שקלים
גאס גאס EC250 F ארבע פעימות – 75 אלף שקלים
גאס גאס EC350 F ארבע פעימות – 77 אלף שקלים

מחירי דגמי המוטוקרוס של גאס גאס לשנת 2024 הם:

גאס גאס MC125 שתי פעימות – 46 אלף שקלים
גאס גאס MC250 שתי פעימות – 52.5 אלף שקלים
גאס גאס MC250 F ארבע פעימות – 53.5 אלף שקלים
גאס גאס MC350 F ארבע פעימות – 55.5 אלף שקלים
גאס גאס MC450 F ארבע פעימות – 57 אלף שקלים

אנדורו גאס גאס גאס גאס EC250 גאס גאס EC300 גאס גאס אנדורו מוטוקרוס
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד