אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
גם באוטומט: ימאהה MT07 החדש בישראל
ראשי » דו-גלגלי » גם באוטומט: ימאהה MT07 החדש בישראל
יאמהה MT07

גם באוטומט: ימאהה MT07 החדש בישראל

ימאהה מתחילה לשווק בישראל את ה-MT07 החדש, כשמעבר לעיצוב הקרבי יותר ורכיבי שלדה משופרים יציע גם אופציה למערכת העברת ההילוכים האוטומטית החדשה של היצרן

אופיר דואק 01/04/2025 צלם: יצרן

ימאהה ממשיכה בהשקת דגמי 2025 החדשים שלה בישראל, כהמשך לגל החידושים של היצרן הכחול שנחשפו בתערוכת מילאנו האחרונה. אחרי הטימקס 560 מגיע תורו של ה-MT07 החדש לנחות באולמות התצוגה של מטרו מוטור.

ימאהה MT07 הוא אחד הדגמים הפופולאריים של ימאהה, ואחד הפופולאריים בכלל בקטגוריית הנפח בינונית באירופה וגם בישראל. הדור החדש ממשיך את המתכון המוכח של קודמים, עם גרסה עדכנית של מנוע הטווין המקבילי בנפח 690 סמ”ק שהותאם לתקינת יורו 5+ המחמירה, כשלמרות זאת נתון ההספק נותר ללא שינוי ועומד על 74 כ”ס ףכשכמו בעבר תוצע גרסה מוגבלת הספק לבעלי רשיון A1.

החידוש המעניין במיוחד הוא שניתן יהיה לקבל את ימאהה MT07 עם מערכת ה-Y-AMT החדשה של ימאהה המעניקה לרוכב אפשרות החלפת הילוכים אוטומטית מלאה בזכות רכיבים אלקטור מכאנים נשלטי מחשב, לצד אפשרות של תפעול ידני עם החלפת הילוכים באמצעות מתגים על הכידון ללא צורך בשימוש במצמד. מערכת זו מגיעה בשילוב בקרת שיוט, מה שמגדיל את הרמת השימושיות של האופנוע והופך אותו לחצי קטנוע אם תרצו בקלות התפעול – בטח עבור רוכבים מתחילים.


בדור החדש זכה ימאהה MT07 לעיצוב עדכני ורדיקאלי יותר, עם פנס לד מרכזי קטן מממדים וצמד יחידות תאורת יום רוחביות, כונסי אוויר וחיפויי צד חדשים ומיכל הדלק ומפוסל יותר. ישנו גם מסך TFT צבעוני חדש עם קישוריות מלאה, אבל השינויים המהותיים ב-MT07 לשנת 2025 מגיעים מכיוון השלדה. השלדה החדשה קשיחה ב-13% לעומת זו שבדור היוצא, ישנם משולשים חדשים וקלים יותר מאלומיניום וזרוע אחורית חדשה. מערכת המתלים עברה שדרוג משמעותי וכוללת מזלג הפוך חדש בקוטר 41 מ”מ ובולם אחורי חדש עם אפשרויות כיוון חלקיות. מערכת הבלימה כוללת מעתה קאליפר רדיאלי קדמי בעל 4 בוכנות ובתחום האלקטרוניקה מציעה מעתה ה-MT07 שלושה מצבי רכיבה ומערכת בקרת משיכה עם שני מצבי פעולה ואפשרות ניתוק מלא.

מחירו של ימאהה MT07 בישראל נשמר בטווח השפוי של קטגוריית הנפח הבינונית. מחיר הגרסה הרגילה יעמוד במהלך תקופה ההשקה על 59 אלף שקלים, כאשר מחיר הגרסה האוטומטית עומד על 62 אלף שקלים. המחירים של שתי הגרסאות כוללים אגרות רישוי.

ימאהה ימאהה MT07 ימאהה MT07 A1 ימאהה MT07 אוטומטי ימאהה MT07 החדש
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד