אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו S1000RR (השקה מקומית): הוא כאן וזה מה שצריך לדעת עליו
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו S1000RR (השקה מקומית): הוא כאן וזה מה שצריך לדעת עליו
ב.מ.וו S1000RR

ב.מ.וו S1000RR (השקה מקומית): הוא כאן וזה מה שצריך לדעת עליו

ב.מ.וו משיקה בישראל את הגרסה העדכנית ביותר לסופרבייק המוכר שלה. מתיחת פנים משמעותית לדגם, השקה מבורכת על מסלול מקומי וגם משלוח ראשון שנחת וכבר נחטף...

אריאל אלסיבוני 12/05/2023 צלם: תומר פדר

ב.מ.וו S1000RR החדש מוצג לקהל הישראלי. מאחורי המשפט הזה הרימה היבואנית אירוע מושקע למדי, במסלול מוטורסיטי, אליו הוזמנו עיתונאים להתרשמות קצרה בשעות הבוקר המוקדמות. אחרי אלו הגיעו גם לקוחות המותג לדגום את שלושת האופנועים שהועמדו לרשותם. לא מחזה נפוץ כאן ובהחלט מראה משהו על העוצמה של דלק מוטורס וגורר אחריו שלל מחמאות וחיזוקים. ובצדק.

ב.מ.וו S1000RR בגרסתו העדכנית ביותר מציג לא מעט שינויים ושיפורים. זוהי מתיחת פנים לדור האחרון, אבל אחת כזו שנוגעת בכל תחום כמעט. אם זה העיצוב, השיפור האווירודינמי, מערכות העזר המתקדמות או ההספק שעלה והמשקל שירד. גם אם חלק מאלו יכולים להיחשב כנגיעה פה וליטוף שם, המוצר המוגמר פנים אל פנים נראה מרשים משמעותית מבעבר.

הרכיבה על המסלול כללה מספר סשנים של כמה דקות, לא מספיק בכדי לבחון אופנוע כזה. האופנועים החדשים לחלוטין עדיין היו בהרצה ולכן גם הוגבלו ל-9,000 סל”ד על מנת להקל על הק”מ הראשונים בחייהם. ועדיין יש כמה דברים שבלטו מייד בדור הזה. עם ערבון מוגבל כמובן – ואל דאגה בקרוב נערוך מבחן מלא לדגם. עד אז נספר לכם שההיגוי המהיר (לפעמים מדי) של הדגם הקודם, נרגע כאן וזו נקודה חיובית לטעמו של כותב שורות אלו. דבר נוסף שהיה בולט כאן זו היכולת לבצע ללא מאמץ. עושה רושם שהשינויים כאן הפכו את האופנוע למהיר אפילו יותר, מחמיא מאוד לרוכב ודורש ממנו הרבה פחות.

ב.מ.וו S1000RRב.מ.וו S1000RR
השקה מקומית על מסלול מרוץ. עדיין מחזה נדיר
Preview
ב.מ.וו S1000RRב.מ.וו S1000RRPreview
s1000rr (2 of 3)s1000rr (2 of 3)Preview

 


אז מה חדש לשנת הדגם הזו? 

  • עלייה בהספק ל-210 כ”ס בין השאר בזכות תכנון תיבת אוויר חדשה. ההספק המקסימלי מתקבל ב-13,750 סל”ד.
  • הילוך שני קצר יותר.
  • שלדה שונה וגמישה יותר לשיפור התחושה והשליטה. זו אותו שלדה של הדגם המוכר כשב.מ.וו מוסיפים בה פתחים בכדי להפחית מהקשיחות לעומת הדגם שלפני מתיחת הפנים.
  • שינוי בגיאומטריה כשזווית צוואר ההיגוי גדלה ב-0.5 מ”מ לדוגמה.
  • כיוון נקודת העיגון של הזרוע האחורית הוא כעת סטנדרטי.
  • הוספת חיישן זווית היגוי (לראשונה בדו”ג) המאפשר נתונים נוספים למערכות העזר השונות. הנתון הנוסף הזה משרת גם את מערכת ההחלקה הדינאמית בבלימה ואת בקרת המשיכה הדינמית. שני אלו אמורים לאפשר החלקות קבועות ונשלטות לחוקרי המגבלות שביננו.
  • שינויים אוירודינמיים מקיפים בין השאר אפשר למצוא כאן משקף שתוכנן מחדש ועוד. גולת הכותרת היא הכנפונים שמגיעים כעת כסטנדרט. הם יכולים לייצר עד 17.6 ק”ג של הצמדה (ב-300 קמ”ש).
  • מצבר קל של חטיבת M כסטנדרט.
  • עיצוב חדש מאחור עם בסיס מספר קטן וקצר יותר. ב.מ.וו שינו גם את הצמה כדי שתאפשר ניתוק קל יותר למי שיירצה להוריד אותה. עוד אפשר למצוא כאן שקע USB מאחור וגם תושבת מקורית למצלמת אקשן.
  • המחירים בישראל מתחילים ב-164,000 שקלים לדגם הפיור (שחור) ומאמירים עד ל-210,000 שקלים לרמת הגימור M ספורט. ראוי לציין שכבר מגרסת הכניסה רמת האבזור גבוהה וכוללת גם בקרת שיוט לדוגמה.

ב.מ.וו S1000RR 2023 ב.מ.וו S1000RR החדש ב.מ.וו S1000RR חוות דעת ב.מ.וו S1000RR יד 2 ב.מ.וו S1000RR מבחן ב.מ.וו S1000RR מחיר ב.מ.וו S1000RR מחירון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד