אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו M5 בישראל – 5 דברים שצריך לדעת עליה
ראשי » חדשות » ב.מ.וו M5 בישראל – 5 דברים שצריך לדעת עליה
ב.מ.וו M5

ב.מ.וו M5 בישראל – 5 דברים שצריך לדעת עליה

הדור החדש של ספורט-סלון של במ.וו. נחת בארץ עם נתוני ביצועים מעוררים, מערכת הנעה מסקרנת ומחיר של 1.15 מיליון שקלים

דין אפפל 05/06/2018

1. זהו הדור השישי של ב.מ.וו M5. זהו הדור השלישי שמשווק באופן מסודר בארץ. הדגם החדש מבוסס, כרגיל, על הסדרה 5 וכתוצאה מכך היא גדולה יותר מהדור הקודם ב-5.5 ס״מ באורך, 1.2 ס״מ ברוחב ו-1.7 ס״מ לגובה.

בניגוד לצמיחה במימדים, המשקל ירד מעט ב-15 ק״ג ל-1,855 ק״ג לא נמוכים, אך בהתחשב במה שיש מתחת לשטח ההבדל במשקל מאוד מרשים. מבחוץ ההבדלים לעומת סדרה 5 עליה ה-M5 מבוססת יבלטו בעיקר לחולי הגה כמונו, כמו החישוקים הייחודים, הטמבונים האגרסיביים יותר וצמד המפלטים הכפולים מאחור – סימן ההיכר של דגמי M השונים.

אגב סימני זיהוי, אם תראה קליפרים זהובים מבצבצים מתוך הגלגלים תדע שאותו לקוח סימן וי על בלמים קרמיים.

ב.מ.וו M5


 

2. מערכת הנעה כפולה. לראשונה בדגם של חטיבת M. אם לקח לנו קצת זמן לעכל בדור הקודם את המעבר למנועי טורבו, עתה נראה שיהיה לא פחות קל להתאושש. מערכת ההנעה הכפולה החדשה, שנקראת M xDrive, יודעת לחלק את הכוח לגלגלים גם בין הציר הקדמי והאחורי וגם בין ימין לשמאל. למערכת שלושה מצבים– הנעה כפולה ליום-יום והנעה כפולה במצב ‘ספורט’ בו המערכת מכוילת לקיצור זמנים במסלול – בשני המקרים הכוח עובר לגלגלים הקדמיים רק כשאחוריים מרימים ידיים. המצב השלישי הוא מצב של הנעה אחורית בלבד – מצב זה אמור לספק את חוויית הנהיגה הטהורה ביותר, לטענת ב.מ.וו ללא התערבות המערכות האלקטרוניות בכלל.

ב.מ.וו M5

 

3. המנוע מבוסס בכבדות על המנוע מהדור הקודם. וזה לא דבר רע בכלל. בחזית שוכן אותו V8 כפול-מגדשים בנפח 4.4 ל’ של הדור היוצא, עבר טיפול מקיף – המגדשים הוחלפו, כמו גם המזרקים, נעשו צעדים להפחתת חיכוך החלקים במנוע, ישנה מערכת קירור חדשה ויעילה יותר ועוד. למרות אלו הוא לא מציג שינוי גדול על הנייר. ההספק עומד על 600 כ”ס (5,600-6,700 סל”ד) והמומנט על 76.5 קג”מ (1,800-5,600 סל”ד) – נתונים דומים מאוד לגרסאות המאוחרות של הדור היוצא (קומפטישן ומהדורת 30 שנה ל-M5 – לשתיהן גם 600 כ”ס אך נתון מומנט נמוך במעט).

ב.מ.וו M5

 

4. ב.מ.וו M5 החדשה מקבלת תיבה אוטומטית פלנטרית. בניגוד לדורות הקודמים שהציעו אופציה לתיבה חד מצמדית (2 דורות אחורה) או כפולת מצמד (דור קודם) הפעם התיבה היא אוטומטית פלנטרית ״רגילה״ עם 8 יחסי עברה. את המיאוץ ל-100 קמ”ש היא מסיימת תוך 3.4 שניות – שיפור מהותי של שניה(!) ביחס לדור היוצא, ו-0.5 שניות ביחס למהדורות המאוחרות כמו הקומפטישן. המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ”ש, כאשר מי שיבחר בחבילת M האופציונלית יוכל לראות 305 קמ”ש מרביים.

ב.מ.וו M5

 

5. יש ליכולת מחיר, אמיתי. מחירה בישראל עומד על 1,150,000 שקלים וניתן יהיה לראות אותה באולם התצוגה כבר מה-6 ליוני. מאחר וה-M5 היא גם מכונית סלון רשימת האבזור ארוכה בהתאם וכולל גם עם ארסנל מערכות בטיחות מתקדמות, מושבים ספורטיביים ייחודיים שגם יודעים לחמם ולמזג אותך, וכל מה שתצפה למצוא בסדרה 5 רגילה.

20170807-P90273003_highRes_the-new-bmw-m5-08-2020170807-P90273003_highRes_the-new-bmw-m5-08-20Preview
20170807-P90273004_highRes_the-new-bmw-m5-08-2020170807-P90273004_highRes_the-new-bmw-m5-08-20Preview
20170807-P90273001_highRes_the-new-bmw-m5-08-2020170807-P90273001_highRes_the-new-bmw-m5-08-20Preview
ב.מ.וו M5ב.מ.וו M5Preview
20170807-P90273006_highRes_the-new-bmw-m5-08-2020170807-P90273006_highRes_the-new-bmw-m5-08-20Preview
20170807-P90272999_highRes_the-new-bmw-m5-08-2020170807-P90272999_highRes_the-new-bmw-m5-08-20Preview
ב.מ.וו M5ב.מ.וו M5Preview
ב.מ.וו M5ב.מ.וו M5Preview
ב.מ.וו M5ב.מ.וו M5Preview
ב.מ.וו M5ב.מ.וו M5Preview
20171118-P90287499_highRes_the-historic-m5-peri20171118-P90287499_highRes_the-historic-m5-periPreview

ב.מ.וו M5
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד