אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו M2 מתחזקת ולא מוותרת על תיבה ידנית
ראשי » חדשות » ב.מ.וו M2 מתחזקת ולא מוותרת על תיבה ידנית
ב.מ.וו M2

ב.מ.וו M2 מתחזקת ולא מוותרת על תיבה ידנית

הבת הקטנה במשפחת דגמי M זוכה למתיחת פנים כשהיא מקבל תוספת כוח ושומרת על האופציה הנדירה לתיבת הילוכים ידנית

אופיר דואק 13/06/2024 צלם: יצרן

אחרי שעדכנה את דגמי ה-M3 וה-M4 (שגם זכתה למהדורת CS קרבית) מתפנה חטיבת הביצועים של ב.מ.וו לרענן את האחות הקטנה M2. כיוון שחלפו רק שנתיים מאז הצגת הדור הנוכחי, לא באמת היה צורך לשנות משהו מהותי במכונית, לכן השינויים להם זכתה ב.מ.וו M2 במהלך מתיחת הפנים הזו מינוריים למדי, אבל מתמקדים במקומות החיוניים באמת.

השינוי המהותי ביותר התבצע דווקא מתחת למכסה המנוע. לא שהיה חסר ל-M2 כוח, אבל כעת יש לה יותר. מנוע ששת הצילינדרים הטורי כפול המגדשים בנפח 3.0 ליטר זכה לשיפורים במערכת הגדישה, כאשר התוצאה היא תוספת של 30 כ”ס להספק המרבי העומת עתה על 480 כ”ס המתקבלים ב-6,250 סל”ד עם קו אדום שטיפס ל-7,200 סל”ד. המומנט המרבי עובה בכמעט 6 קג”מ כשכל 61.2 הקג”מ של המנוע מתקבלים כעת בטווח שבין 2,650 ל-6,130 סל”ד. לצד השיפור בתפוקה בוצעו גם שיפורים למערכת הקירור והשימון של המנוע כדי לעמוד בעומס המוגבר.

כמו בעבר ניתן יהיה לקבל את ב.מ.וו M2 עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה, כאשר למרבה השמחה ובניגוד למקובל כיום (כנראה שנתוני המכירות המעודדים מצדיקים זאת) נשמרה האופציה לתיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה. ההנעה אגב, נותרה אחורית בלבד. תוספת הכוח אפשרה לגלח 0.1 שניה מנתון התאוצה ל-100 קמ”ש ב-M2 המחודשת שתזדקק ל-4 שניות עגולות בגרסה האוטומטית ו-4.2 שניות בגרסה הידנית. התאוצה ל-200 קמ”ש התקצרה ב-0.6 שניה ועומדת עתה על 12.8 שניות עם תיבה אוטומטית ו-13.7 שניות עם תיבה ידנית. המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ”ש, אך עם חבילת M Driver ההגבלה נמתחת ומאפשרת לטפס ל-285 קמ”ש.


מעבר לשיפורים ביחידת ההנעה והביצועים, ב.מ.וו M2 לא מביאה איתה מהפכות. ניתן למצוא עדכונים חיצוניים קלים ליחידות התאורה הקדמיות והדיפיוזר האחורי. בתא הנוסעים ישנו גלגל הגה חדש וסידור מחודש למתגים בקונסולה שבין המושבים לשליטה נוחה במאפיינים הניתנים לכיול אישי שלה נהג כמו מצבי הנהיגה השונים ובמצב המתלים האדפטיביים (ציוד סטנדרטי). מערכת המולטימדיה זכתה לממשק מעודכן וישנו גם מבחר צבעים חדש ועיצובים חדשים לחישוקים הקלים. כאמור שום דבר דרמטי, וטוב שכך.

BMW M2 2024 03BMW M2 2024 03Preview
BMW M2 2024 02BMW M2 2024 02Preview
BMW M2 2024 09BMW M2 2024 09Preview
BMW M2 2024 05BMW M2 2024 05Preview
BMW M2 2024 01BMW M2 2024 01Preview
BMW M2 2024 04BMW M2 2024 04Preview
BMW M2 2024 06BMW M2 2024 06Preview
BMW M2 2024 07BMW M2 2024 07Preview
BMW M2 2024 08BMW M2 2024 08Preview
ב.מ.וו M2ב.מ.וו M2Preview
BMW M2 2024 11BMW M2 2024 11Preview
BMW M2 2024 12BMW M2 2024 12Preview
BMW M2 2024 13BMW M2 2024 13Preview
BMW M2 2024 14BMW M2 2024 14Preview
BMW M2 2024 15BMW M2 2024 15Preview
BMW M2 2024 16BMW M2 2024 16Preview

M2 M2 קומפטישן ב.מ.וו ב.מ.וו M2
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד