אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו M2 חדשה (2023): ה-M האמיתית האחרונה?
ראשי » חדשות » ב.מ.וו M2 חדשה (2023): ה-M האמיתית האחרונה?

ב.מ.וו M2 חדשה (2023): ה-M האמיתית האחרונה?

ב.מ.וו מציגה את הדור החדש של ה-M2. עדיין טהורה ונטולת חשמל אבל גם כבדה למדי. טעימה אחרונה מעולם נכחד

אריאל אלסיבוני 13/10/2022

מכונית כמו ב.מ.וו M2 החדשה היא סיבה למסיבה. עם מנוע כוחני, גיר ידני כסטנדרט והנעה אחורית, כל חובבי הרכב מסביב לעולם צריכים להגיד תודה. אבל קשה להרגיש שמחה גדולה כשעושה רושם שהיא עוד משתתפת, מלהיבה ככל שתהיה, במסיבת הסיום של מציאות מוטורית שעומדת לחלוף מהעולם.

ויש גם את העיצוב, אפשר להתרשם ממנו בתמונות. קצת קשה לעין. כמובן שיש כאן את מה שאמור לאפיין מכונית כמו ב.מ.וו M2, עם כונסים גדולים, בתי גלגל מנופחים ועוד הבדלים לעומת סדרה 2 רגילה, אבל התוצאה, ובכן, לשיפוטכם. אם תביטו בגלריה המצורפת תוכלו לראות את הסקיצות העיצוביות הראשונה של הדגם ולהבין שמשהו הלך לאיבוד בתרגום.

בכל מקרה, התובנה שלנו לגבי העניין היא אחת – אנחנו נתרגל לעיצוב. בדיוק כמו שהתרגלנו לזה של ה-M3. רוצה לומר, אחרי שנה שיסתובבו כאלו על הכביש, אנחנו חושבים שנתחיל להתרגל למראה של הבימר הכוחנית הזו. ובכלל, מי שייכנס אליה מספיק מהר, לא ייצטרך לחשוב על זה – מבפנים לא רואים את העיצוב החיצוני…

ב.מ.וו M2

 


הנתונים החשובים כאן וטוב שכך. לפי ההודעה הרשמית של ב.מ.וו לעיתונות העולמית ב.מ.וו M2 החדשה מפיקה 460 כ”ס, מונעת מגלגליה האחוריים והכוח עובר אליהם דרך תיבת הילוכים ידנית. בעידן הזה, זה בהחלט מספיק בשביל לגרום לנו לחייך. בכל הקשור לנתוני הממדים היא קצת ארוכה יותר, נמוכה יותר וגם רחבה יותר. ואם מדברים עליו, למרות שהרווחנו במעבר הזה כמה עשרות כ”ס, קיבלנו גם תוספת משקל מכובדת. עם 1,730 ק”ג, זו מכונית קטנה יחסית וכבדה למדי. ה-M2 הקודמת, היא מכונית ה-M האחרונה ששקלה פחות מ-1.5 טון. למה מכונית כזו צריכה לשקול כל-כך הרבה? שאלה מצוינת. מחיר הקדמה, האבזור, הבידוד הבטיחות ועוד. ולמרות שמוצעים כאן באקטים מדהימים במקרבון, החיסכון שהם מביאים במשקל (10.8 ק”ג) לא באמת עוזרים לנו.

לפי ב.מ.וו מנוע ששת הציל’ המוגדש בנפח 3.0 ל’ יכול להגיע ל-7,200 סל”ד מרביים. הם מבטיחים גם צלילים מרגשים ממערכת הפליטה של חטיבת M עם פרפרים נשלטים חשמלית. מערכת אספקת השמן נועדה להתמודד עם מצבי נהיגה קשים במיוחד גם על המסלול, וכך גם מערכת הקירור. אנחנו בוחרים לציין שה-S58 הוא היחיד שמניע את הגלגלים כאן, בלי שום תוספת חשמלית כזו או אחרת. דיינו.

ב.מ.וו M2

 

כאמור, ב.מ.וו M2 החדשה מצוידת בתיבה ידנית כסטנדרט כשניתן להזמין אותה גם עם תיבה אוטומטית בעלת 8 יחסי העברה. הדגם הידני יאיץ מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 4.3 שנ’ לפי ב.מ.וו כשהגרסה האוטומטית תגלח 0.2 שנ’ מהנתון הזה. ה-M2 תמשיך למהירות מרבית מוגבלת של 250 קמ”ש, אלא אם יזמין הנהג חבילת M ייעודית שתעלה את הנתון האמור ל-285 קמ”ש.

עוד דברים שצריך לדעת כוללים את הדיפ’ האלקטרוני של M, מצב נהיגה M חדש ואפשרות לכיוון פעול דוושת הבלם. הדיפ’ יודע כמובן להגיע עד למצב נעילה מלאה, מצב M מאפשר בין השאר יכולת לייצר היגוי יתר בצורה מפוקחת וכיוונון דוושת הבלם מציע שתי אפשרויות. אותנו כמובן כל זה מעניין פחות, כל עוד אפשר לנתק את מה שצריך ולשלוח את 55.9 הקג”מ שיש כאן אל הגלגלים האחוריים.

P90482757_highResP90482757_highResPreview
P90481849_highResP90481849_highResPreview
P90481836_highResP90481836_highResPreview
P90481840_highResP90481840_highResPreview
P90482747_highResP90482747_highResPreview
P90481919_highResP90481919_highResPreview
P90481835_highResP90481835_highResPreview
P90481832_highResP90481832_highRes
ב.מ.וו M2
Preview
P90482748_highResP90482748_highResPreview
P90482714_highResP90482714_highResPreview
P90482719_highResP90482719_highResPreview
P90482723_highResP90482723_highResPreview
P90482725_highResP90482725_highResPreview
P90482759_highResP90482759_highResPreview
P90482760_highResP90482760_highResPreview
P90482700_highResP90482700_highResPreview
P90482736_highResP90482736_highResPreview
P90482727_highResP90482727_highResPreview
P90482713_highResP90482713_highResPreview
P90481816_highResP90481816_highResPreview
ב.מ.וו M2ב.מ.וו M2Preview
P90482718_highResP90482718_highResPreview
P90482709_highResP90482709_highResPreview
P90482730_highResP90482730_highResPreview
P90481817_highResP90481817_highResPreview
P90481819_highResP90481819_highResPreview
P90481822_highResP90481822_highResPreview
P90481821_highResP90481821_highResPreview
P90481921_highResP90481921_highResPreview
P90481924_highResP90481924_highResPreview
P90481945_highResP90481945_highRes
ב.מ.וו M2
Preview
P90483331_highResP90483331_highResPreview
P90481934_highResP90481934_highResPreview
P90481926_highResP90481926_highResPreview
P90481927_highResP90481927_highResPreview
P90481923_highResP90481923_highResPreview

 

ייצורה של ב.מ.וו M2 החדשה ייחל בקרוב באופן בלעדי במפעל של ב.מ.וו במקסיקו ומשם היא תופץ אל כל העולם. לשווקים בארה”ב היא צפויה להגיע לקראת אמצע 2023 וגם אלינו היא תגיע במהלך אותה השנה. המחירים מעבר לים שומרים על אותה הרמה של הדגם היוצא, אם כי קשה להעריך כרגע כמה היא תעלה כאן.

 

ב.מ.וו ב.מ.וו M2 ב.מ.וו M2 2023 ב.מ.וו M2 החדשה ב.מ.וו M2 מחיר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד