אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בעקבות מרצדס: ספינת הדגל של ג’נסיס מקבלת גרסאות קופה וקבריולה
ראשי » חדשות » בעקבות מרצדס: ספינת הדגל של ג’נסיס מקבלת גרסאות קופה וקבריולה
ג'נסיס

בעקבות מרצדס: ספינת הדגל של ג’נסיס מקבלת גרסאות קופה וקבריולה

מותג היוקרה הקוריאני רוצה לקרוץ גם לאלפיון העליון ומציג גרסאות קונספט במרכבי קופה וקבריולה על בסיס הדור החדש של ה-G90

אופיר דואק 06/04/2025 צלם: יצרן

מותג היוקרה הקוראני ג’נסיס ממשיך בתנופת ההתרחבות שלו, תוך הצהרת כוונות מול מותגי היוקרה הבעירים מגרמניה. אחרי שהכריזה על הקמת חטיבת ביצועים בשם “מאגמה” והצהרתה על כניסה לאליפות מרוצי הסיבולת והשאיפה להתחרות במרוץ הלה-מאן, עושים בג’נסיס צעד נוסף של הצהרת כוונות עם חשיפתם בסוף השבוע של שני דגמי קונספט על בסיס ה-G90 החדשה, ספינת הדגל ג’נסיס המיועדת להתחרות בב.מ.וו סדרה 7 ומרצדס S קלאס.

שני דגמי הקונפסט הם למעשה שתי תצורת מרכב על בסיס ה-G90: קופה וקבריולה. בכך למעשה מביאים בג’נסיס את הרעיונות של דגמי קופה וקבריולה יוקרתיים כפי שראינו בדגמי הקונספט מסדרה X בשנים האחרונות לפסים יותר מציאותיים, כשהם מתבססים על מכונית סדרתית ונראים יותר כדגמי טרום יצור מאשר דגמי קונספט ראוותניים.

שני הדגמים שומרים על קווי העיצוב של ג’נסיס G90 עם ההתאמות הנדרשות מתצורת הסדאן המקורית. זה אומר בראש ובראשונה שימוש בשתי דלתות ענקיות שיאפשרו גישה נוחה גם למושב האחורי, שאמור להציע מרווח סלוני ראוי למרות האוריינטציה הספורטיבית. בנוסף לכך קו השמשה קדמית הוא משופע יותר מאשר ב-G90 הרגילה כדי להעניק מראה זורם וספורטיבי יותר, כשגם קו הגג הנומך בהשוואה למקור וישנו מעין ספויילר קטן מובנה בקצה דלת תא המטען.


בגרסת הקופה ניתן להבחין במבט מהצד בקווים שמרניים יחסית, עם קו מתנים גבוה אמנם, אך עם חלונות צד אחוריים גדולים למדי ללא מסגרת לחלונות הצד בהיעדר קורה B, מבנה אופייני למכוניות קופה גדולות. הכנפיים האחוריות זכו לכפל מודגש המשדר שרירות מתבקשת. קו גג המשתפל רק מעבר לקו המושב האחורי כדי לספק מרחב ראש ראוי ליושבים מאחור – מה שיחד עם היעדר המסגרות לחלונות מזכיר את סגנון ה”הארדטופ” שהיה נפוץ בעבר, או דגמי ה-SCL הקלאסיים של מרצדס בסגנון שהוא יותר סדאן 2 דלתות מאשר קופה.

גרסת הקבריולה שומרת על אותם מאפיינים עיצוביים, כשבמקום הגג הקבוע ישנו גג בד מתקפל חשמלית. לצד זאת ישנו גימור כרום היקפי בקו חלונות הצד המתחבר עד לחיפוי הגג המתקפל, כשלטובת האווירודינמיות מוקמו שתי תפיחות הממשיכות את קו משעות הראש השני המושבים האחוריים. ואם כבר בזכרנו, אז שני הדגמים כוללים רק צמד מושבים מופרדים מאחור, כאשר כל מושב זוכה למגוון אפשריות של מחלקה ראשונה כמו כיוון, הדום לרגליים, חימום ואוורור.

בג’נסיס לא מסרו פרטים טכניים כלשהם על המכונית, ונכון לעתה גם לא מציינים אם יגיעו שתי תצורת המרכב הללו ליצור סדרתי. אלא כאמור כיוון שהן נראות כמוצר מוגמר למדי סביר להניח שמדובר רק בעניין של שיקולים כלכליים. אלו מכוניות שאמורות להימכר בכמויות נמוכות יחסית, אך יש להן חשיבות תדמיתית עבור מותג שרוצה לעשות את הקפיצה מהמאיון לאלפיון העליון.

G90 G90 קבריולה G90 קופה ג'נסיס כ'נסיס G90
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד