אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בעקבות ה-MT: ימאהה טרייסר 9 חדש נחשף ויציע גם אופציה אוטומטית
ראשי » דו-גלגלי » בעקבות ה-MT: ימאהה טרייסר 9 חדש נחשף ויציע גם אופציה אוטומטית
ימאהה טרייסר 9

בעקבות ה-MT: ימאהה טרייסר 9 חדש נחשף ויציע גם אופציה אוטומטית

ימאהה ממשיכה לרענן את משפחת דגמי הטריפל שלה. כעת מגיע תור לחשוף טרייסר 9 שיציע מערכות בטיחות מתקדמות מבוססות רדאר ואת התיבה האוטומטית החדשה של החברה

אופיר דואק 30/10/2024 צלם: יצרן

ימאהה ממשיכה ברצף חשיפות הדגמים החדשים שלה לשנת 2025. אחרי ה-MT07 החדש שנחשף בשבוע שעבר מגיע תורו של טרייסר 9 החדש. הטרייסר 9 הוא הדגם החדש השלישי שנחשף השנה במשפחת הטריפלים של ימאהה, זאת לאחר ה-MT09 שהוצג בדיוק לפני שנה במילאנו, וה-R9 המסקרן שערך סוף סוף בכורה לפני מספר שבועות.

הטרייסר מוגדר כדגם תיור כביש עם נטיות ספורטיביות, ובדור החדש ינסה ימאהה טרייסר 9 לחזק את התכונות הללו. עיצובית קיבל הטרייסר מסכת חזית ופרינג חדשים שאמנם שומרים על מראה דומה לזה של הדור היוצא, אבל יעילים יותר אווירודינמית ועם סידור יחידות תאורה שונה. יחידות האור הגבוה עברו לשכון גם הן תחת מעטה הפרינג הכולל שני גופי תאורה בכל צד, הזזת יחידות התאורה מטה מאפשר לא רק להציבן בגובה מתאים יותר להארת הכביש, אלא גם מפנה מקום בחלקה העליון למיקום אידאלי של חיישני הרדאר האופציונלי.

מנוע ה-CP3 התלת צילינדרי בנפח 890 סמ”ק נותר כמעט ללא שינוי למעט התאמתו לתקינת יורו 5+, כשהוא שומר על הספק מרבי של 119 כ”ס ב-10,000 סל”ד בדומה ל-MT09, כאשר המומנט המרבי נותר 9.5 קג”מ ב-7,000 סל”ד. לרשותה רוכב ישנה אפשרות לבחור בין שלושה מצבי רכיבה מוגדרים מראש, לצד שני מצבים להגדרה אישית. החידוש המשמעותי מבחינת יחידת ההנעה הוא האופציה לתיבת ההילוכים האוטומטית החדשה של ימאהה (Y-AMT) שאידאלית עבור האופי התיורי של האופנוע. מדובר בדגם השלישי של ימאהה שזוכה לתיבת ההילוכים הזו אחרי דגמי MT09 ו-MT07 החדשים.


הדור החדש של ימאהה טרייסר 9 קיבל גם שלדת זנב חדשה וקלה יותר, עליה מורכבת יחידת מושב רוכב חדשה ורחבה יותר לצד מושב רוכב חדש ומשופר הניתן לשינוי גבוה של 15 מ”מ ללא כלי עבודה. תושבת מזלג חדשות יחד עם עיצוב הפרינג החדש אפשרו להגדיל את זווית הצידוד של האופנוע ובכך להקטין את קוטר הסיבוב מ-3.1 ל-2.9 מטרים. מערכת המתלים של ימאהה טרייסר 9 היא בעלת כיוונון מלא בדגם הסטנדרטי, כאשר בדגמי ה-GT ניתן למצוא מעתה בולמים חצי אקטיביים מתוצרת קאייבה המשנים את רמת השיכוך בהתאם לנתונים המתקבלים בזמן אמת מיחידת ה-IMU, ומצביעים מספר מצבי פעולה לבחירה בהתאם לאופי הרכיבה.

גרסת ה-GT מצוידת בנוסף בתאורת לד מטריקס בחזית, משקף גבוה ומתכוונן חשמלית, ידיות מחוממות  ומפתח חכם. בפסגה מוצעת גרסת GT+ שמגיעה כאמור כסטנדרט עם תיבת ההילוכים האוטומטית Y-AMT וחבילת מערכות בטיחות מתקדמות מבוססות ראדאר הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת התנגשות וזיהוי תנועה בשטחים מתים.

Yamaha Tracer9 2025 22Yamaha Tracer9 2025 22Preview
Yamaha Tracer9 2025 19Yamaha Tracer9 2025 19Preview
Yamaha Tracer9 2025 10Yamaha Tracer9 2025 10Preview
Yamaha Tracer9 2025 11Yamaha Tracer9 2025 11Preview
Yamaha Tracer9 2025 13Yamaha Tracer9 2025 13Preview
Yamaha Tracer9 2025 12Yamaha Tracer9 2025 12Preview
Yamaha Tracer9 2025 17Yamaha Tracer9 2025 17Preview
Yamaha Tracer9 2025 18Yamaha Tracer9 2025 18Preview
Yamaha Tracer9 2025 28Yamaha Tracer9 2025 28Preview
Yamaha Tracer9 2025 20Yamaha Tracer9 2025 20Preview
Yamaha Tracer9 2025 30Yamaha Tracer9 2025 30Preview
Yamaha Tracer9 2025 15Yamaha Tracer9 2025 15Preview
Yamaha Tracer9 2025 14Yamaha Tracer9 2025 14Preview
Yamaha Tracer9 2025 16Yamaha Tracer9 2025 16Preview
Yamaha Tracer9 2025 24Yamaha Tracer9 2025 24Preview
Yamaha Tracer9 2025 26Yamaha Tracer9 2025 26Preview
Yamaha Tracer9 2025 27Yamaha Tracer9 2025 27Preview
Yamaha Tracer9 2025 01Yamaha Tracer9 2025 01Preview
Yamaha Tracer9 2025 02Yamaha Tracer9 2025 02Preview
Yamaha Tracer9 2025 03Yamaha Tracer9 2025 03Preview
Yamaha Tracer9 2025 04Yamaha Tracer9 2025 04Preview
Yamaha Tracer9 2025 05Yamaha Tracer9 2025 05Preview
Yamaha Tracer9 2025 06Yamaha Tracer9 2025 06Preview
ימאהה טרייסר 9ימאהה טרייסר 9Preview
Yamaha Tracer9 2025 08Yamaha Tracer9 2025 08Preview
Yamaha Tracer9 2025 09Yamaha Tracer9 2025 09Preview
ימאהה טרייסר 9ימאהה טרייסר 9Preview
Yamaha Tracer9 2025 29Yamaha Tracer9 2025 29Preview

אופנוע אוטומטי אופנוע תיור אופנוע תיור אוטומטי טרייסר 9 טרייסר 9 GT ימאהה ימאהה טרייסר 9 ימאהה טרייסר 9 GT תערוכת מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד