אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בישראל: ק.ט.מ 890 דיוק R
ראשי » דו-גלגלי » בישראל: ק.ט.מ 890 דיוק R

בישראל: ק.ט.מ 890 דיוק R

דלב מוטוספורט, יבואנית ק.ט.מ לישראל מודיעה על השקת הנייקד החדש ק.ט.מ 890 דיוק R. משפחת הדיוק מקבלת תשומת לב נוספת עם עדכון מחירי הדיוק 790 והדיוק 390 כשגרסת A1 לדיוק 790 כבר כמעט כאן. כל הפרטים בפנים.

דור אבן כץ 03/08/2020

ק.ט.מ 890 דיוק R נוחת כאן, מדובר באופנוע נייקד חדש מבית היצרן האוסטרי שלוקח את המתכון של הדיוק 790 ומשדרג אותו. בליבו מנוע טווין-מקבילי בנפח 890 סמ”ק שמפיק 121 כ”ס ו-10.1 קג”מ על משקל יבש של 166 ק”ג בלבד, כל הטוב הזה עומד בתקנות זיהום האוויר יורו 5. ק.ט.מ 890 דיוק R החדש מוגדר כאופנוע נייקד ספורטיבי שאמור לשלב בהצלחה בין משימות היום-יום לבין יכולות מרשימות בימי מסלול. יש כאן מערך בקרות רחב הכולל שלושה מצבי רכיבה כסטנדרט(rain ,street ,sport) לצד חבילת track אופציונאלית, בקרת אחיזה בהטיה, בקרת דריפט, ABS בהטיה, בקרת ווילי, בקרת בלימת מנוע וקוויק-שיפטר להעלאה והורדת הילוכים- כל אלה מוצגים דרך מסך דיגיטלי צבעוני שיודע להתחבר לסמארטפון.

ה-890 מאופיין במכלולים היקפיים משופרים לעומת ה-790 בכדי לתמוך בהספק שצמח ולטובת חידוד האופי הספורטיבי. המתלים הם בולמי WP APEX בעלי יכולות כיוון מלאות של שיכוך כיווץ והחזרה. מערכת הבלימה תוצרת ברמבו כוללת זוג דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ”מ עם קאליפרים רדיאליים מונובלוק ודיסק אחורי יחיד בקוטר 240 מ”מ. בנוסף עודכנה הארגונומיה לטובת תנוחת רכיבה ספורטיבית כשהכידון הוסט מעט קדימה ולמטה והרגליות הוסטו אחורה ולמעלה. מחיר ההשקה עומד על 79,990 שקלים ואנחנו כבר מחכים לחוש אותו באופן מלא.

דלב, הלכה למעשה, רואים את חשיבות קטגוריית הנייקדים החמה ובמקביל להשקת הדיוק החדש, מעדכנים את מחירו של הדיוק 790 ל-69,990 שקלים אל מול המתחרים הישירים ובקרוב תוצע למכירה גרסת דיוק 790 מוגבלת הספק ל-47 כ”ס המתאימה לבעלי רישיון A1. בנוסף, דלב מורידים כעת את מחיר המחירון עבור ה-DUKE 390 ל- 29,990 שקלים.


div class="ad-placement">

ק.ט.מ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד