אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בישראל: ק.ט.מ 890 דיוק R
ראשי » דו-גלגלי » בישראל: ק.ט.מ 890 דיוק R

בישראל: ק.ט.מ 890 דיוק R

דלב מוטוספורט, יבואנית ק.ט.מ לישראל מודיעה על השקת הנייקד החדש ק.ט.מ 890 דיוק R. משפחת הדיוק מקבלת תשומת לב נוספת עם עדכון מחירי הדיוק 790 והדיוק 390 כשגרסת A1 לדיוק 790 כבר כמעט כאן. כל הפרטים בפנים.

דור אבן כץ 03/08/2020

ק.ט.מ 890 דיוק R נוחת כאן, מדובר באופנוע נייקד חדש מבית היצרן האוסטרי שלוקח את המתכון של הדיוק 790 ומשדרג אותו. בליבו מנוע טווין-מקבילי בנפח 890 סמ”ק שמפיק 121 כ”ס ו-10.1 קג”מ על משקל יבש של 166 ק”ג בלבד, כל הטוב הזה עומד בתקנות זיהום האוויר יורו 5. ק.ט.מ 890 דיוק R החדש מוגדר כאופנוע נייקד ספורטיבי שאמור לשלב בהצלחה בין משימות היום-יום לבין יכולות מרשימות בימי מסלול. יש כאן מערך בקרות רחב הכולל שלושה מצבי רכיבה כסטנדרט(rain ,street ,sport) לצד חבילת track אופציונאלית, בקרת אחיזה בהטיה, בקרת דריפט, ABS בהטיה, בקרת ווילי, בקרת בלימת מנוע וקוויק-שיפטר להעלאה והורדת הילוכים- כל אלה מוצגים דרך מסך דיגיטלי צבעוני שיודע להתחבר לסמארטפון.

ה-890 מאופיין במכלולים היקפיים משופרים לעומת ה-790 בכדי לתמוך בהספק שצמח ולטובת חידוד האופי הספורטיבי. המתלים הם בולמי WP APEX בעלי יכולות כיוון מלאות של שיכוך כיווץ והחזרה. מערכת הבלימה תוצרת ברמבו כוללת זוג דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ”מ עם קאליפרים רדיאליים מונובלוק ודיסק אחורי יחיד בקוטר 240 מ”מ. בנוסף עודכנה הארגונומיה לטובת תנוחת רכיבה ספורטיבית כשהכידון הוסט מעט קדימה ולמטה והרגליות הוסטו אחורה ולמעלה. מחיר ההשקה עומד על 79,990 שקלים ואנחנו כבר מחכים לחוש אותו באופן מלא.

דלב, הלכה למעשה, רואים את חשיבות קטגוריית הנייקדים החמה ובמקביל להשקת הדיוק החדש, מעדכנים את מחירו של הדיוק 790 ל-69,990 שקלים אל מול המתחרים הישירים ובקרוב תוצע למכירה גרסת דיוק 790 מוגבלת הספק ל-47 כ”ס המתאימה לבעלי רישיון A1. בנוסף, דלב מורידים כעת את מחיר המחירון עבור ה-DUKE 390 ל- 29,990 שקלים.


div class="ad-placement">

ק.ט.מ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד