אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שינויים בזכוכית מגדלת: פורשה מציגה 911 GT3 מחודשת
ראשי » חדשות » שינויים בזכוכית מגדלת: פורשה מציגה 911 GT3 מחודשת
פורשה 911 GT3

שינויים בזכוכית מגדלת: פורשה מציגה 911 GT3 מחודשת

פורשה 911 GT3 זוכה למהדורה עדכנית שממשיכה לשמור על מנוע אטמוספרי ואופציה לתיבה ידנית, אך מסתפקת בשינויים קלילים כך שאין ממש מה למהר לעשות טריד אין על הדור היוצא

אופיר דואק 20/10/2024 צלם: יצרן

פורשה ממשיכה לחדש את משפחת ה-911 ואחרי שביצעה בה מתיחת פנים לאחרונה עם הגעת הדור הנוכחי לגיל 4, ואף חידשה עם גרסה היברידית ראשונה, מתפנים בחברה להציג את גרסת ה-GT3 המחודשת. כידוע, ה-GT3 משמשת כגרסת הומולוגציה לגרסאות המרוצים של ה-911 ומיועדת לנהגים הארדקוריסטים שרוצים את ה-911 כבסיס לשימוש על המסלול, בין אם כתחביב או בתחרויות רשמיות.

ה-GT3 המחודשת ממשיכה את המסורת של פורשה בייצור גרסאות הומולוגציה חוקיות לכביש שהחלה אי שם בשנות ה-70 עם דגמי הקאררה RS. ה-GT3 הראשונה הוצגה לפני רבע מאה בדיוק כגרסת ההומולוגציה של ה-996 מקוררת הנוזל ומאז הפכה לסוג של סמל סטאטוס בקרב חובבי ה-911 שרוצים את ה-911 הכי הכי עם מנוע אטמוספרי, מה שבולט לאור העובדה שכל גרסאות ה-911 עבור לעשות שימוש במגדש טורבו.

פורשה 911 GT3 לא חורגת מפילוסופיית האבולוציה העקבית של פורשה, ובמקרה הנוכחי מדובר באבולוציה שמרנית מאד. אין מה לצפות לסנסציה ב-GT3 המחודשת שבדיוק כמו מתיחת הפנים לה זכתה ה-911 לאחרונה מסתפקת בשינויים מינוריים הכרחיים. שינויים קלים למנוע, עוד קצת אווירודינמיקה ועוד ואריאציה לכנף האחורית הענקית שכבר נראית כאילו נלקחה מחוברות קומיקס ולא ממסלול המרוצים. הדבר היחיד שבאמת יוצא דופן ב-GT3 החדשה הוא שפורשה עדין מאפשרת להזמין אותה עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה, למרות שהרוב המכריע של הלקוחות כבר התמסר מזמן לתיבת ה-PDK הסופר-יעילה.


המנוע של פורשה 911 GT3 נותר בוקסר שישה צילינדרים אטמוספרי בנפח 4.0 ליטר, אשר עבר רענון בו זכה לגלי זיזים שהגיעו מגרסת ה-RS הקיצונית, פרפרי מצערת חדשים וקירור שמן משופר. ההספק לא השתנה ועדין עומד על 510 כ”ס כבעבר. מצד שני, זה עדין לא עניין של מה בכך להמשיך לעמוד בתקנות זיהום האוויר המחמירות עם מנוע ביצועים אטמוספרי. יחס ההעברה הסופי קוצר ב-8% לטובת שיפור התאוצות, אך נתון התאוצה ל-100 קמ”ש נותר 3.4 שניות בגרסת ה-PDK ו-3.9 שניות בגרסה הידנית. חישוקי אלומיניום חדשים ומעבר משימוש במצבר לסוללת ליתיום-יון מעמידים את משקלה של פורשה 911 GT3 המחודשת על 1,420 ק”ג, 15 ק”ג פחות בהשוואה לגרסת ה-PDK הקודמת. יש גם שנויים קלים במתלה הקדמי שהגיעו מגרסת ה-RS הקיצונית יותר. לא משהו שיגרום לרוץ לסוכנות לבצע טרייד אין על ה-GT3 שלכם.

עבור מי שמחפש מראה צנוע יותר מוצעת חבילת ה-Turing שבה מוותרים על הכנף האחורית, על החישוקים המוזהבים, מדבקות ועוד כמה סממנים קוסמטיים המענקים ל-GT3 מראה אלגנטי יותר. חבילה זו גם מוסיפה לראשונה ב-GT3 צמד מושבים מאחור. עוד אופציה המופיעה לראשונה ב-GT3 המחודשת היא חבילת ויסאך הכוללת חישוקי מגנזיום החוסכים 9 ק”ג, חלקי גוף כמו גג, כנפיים אחוריות וכיסויי מראות צד מסיבי פחמן, כלוב בטיחות חלקי ומוט מייצב מסיבי פחמן. מיש ממש רוצה ללכת עד הסוף עם ה-GT3 יוכל להזמין את חבילת ClubSport שלה כלוב בטיחות מלא, חגורות בטיחות בעלות 6 נקודות עיגון ומערכת כיבוי אש ייעודית לשימוש במסלול.

Porsche 911 GT3 2025 06Porsche 911 GT3 2025 06Preview
Porsche 911 GT3 2025 01Porsche 911 GT3 2025 01Preview
Porsche 911 GT3 2025 02Porsche 911 GT3 2025 02Preview
Porsche 911 GT3 2025 30Porsche 911 GT3 2025 30Preview
Porsche 911 GT3 2025 29Porsche 911 GT3 2025 29Preview
Porsche 911 GT3 2025 03Porsche 911 GT3 2025 03Preview
Porsche 911 GT3 2025 04Porsche 911 GT3 2025 04Preview
Porsche 911 GT3 2025 12Porsche 911 GT3 2025 12Preview
Porsche 911 GT3 2025 05Porsche 911 GT3 2025 05Preview
Porsche 911 GT3 2025 07Porsche 911 GT3 2025 07Preview
Porsche 911 GT3 2025 08Porsche 911 GT3 2025 08Preview
Porsche 911 GT3 2025 09Porsche 911 GT3 2025 09Preview
Porsche 911 GT3 2025 10Porsche 911 GT3 2025 10Preview
Porsche 911 GT3 2025 11Porsche 911 GT3 2025 11Preview
Porsche 911 GT3 2025 33Porsche 911 GT3 2025 33Preview
Porsche 911 GT3 2025 32Porsche 911 GT3 2025 32Preview
Porsche 911 GT3 2025 34Porsche 911 GT3 2025 34Preview
Porsche 911 GT3 2025 31Porsche 911 GT3 2025 31Preview
Porsche 911 GT3 2025 35Porsche 911 GT3 2025 35Preview
פורשה 911 GT3פורשה 911 GT3Preview
Porsche 911 GT3 2025 14Porsche 911 GT3 2025 14Preview
Porsche 911 GT3 2025 15Porsche 911 GT3 2025 15Preview
Porsche 911 GT3 2025 16Porsche 911 GT3 2025 16Preview
Porsche 911 GT3 2025 17Porsche 911 GT3 2025 17Preview
Porsche 911 GT3 2025 18Porsche 911 GT3 2025 18Preview
Porsche 911 GT3 2025 19Porsche 911 GT3 2025 19Preview
Porsche 911 GT3 2025 20Porsche 911 GT3 2025 20Preview
Porsche 911 GT3 2025 21Porsche 911 GT3 2025 21Preview
Porsche 911 GT3 2025 22Porsche 911 GT3 2025 22Preview
Porsche 911 GT3 2025 23Porsche 911 GT3 2025 23Preview
Porsche 911 GT3 2025 24Porsche 911 GT3 2025 24Preview
פורשהפורשהPreview
Porsche 911 GT3 2025 26Porsche 911 GT3 2025 26Preview
Porsche 911 GT3 2025 27Porsche 911 GT3 2025 27Preview
Porsche 911 GT3 2025 28Porsche 911 GT3 2025 28Preview

911 GT3 פורשה פורשה 911 פורשה 911 GT3
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד