ג’נסיס ממשיכה לכוון גבוה. מותג היוקרה הקוראני כבר הודיעה כי בכוונתו לקחת חלק במרוץ 24 השעות של לה-מאן, ובשנה שעברה אף הקים חטיבה ספורטיבית בשם מאגמה שמיועדת להתחרות בחטיבות המקבילות של אאודי, ב.מ.וו ומרצדס. השקת תת המותג מאגמה לוותה בהצגתם של מספר דגמי קונספט, בהם גרסה ספורטיבית של ה-GV60 תחת מדי החטיבה שאימצה לעצמה את צבע כתום לוהט כצבע המזוהה איתה.
באירוע שערכה לאחרונה בצרפת, הביאה ג’נסיס את גרסת המאגמה הסדרתית של ה-GV60 שאימצה את מיטב המכלולים מהאיוניק 5N, אבל מי שמשכה את מירב תשומת הלב הייתה מכונית קונספט בשם מאגמה GT שנועדה להיות תצוגת יכולת של המותג ואת הפרשנות שלו למכונית על מודרנית. אגב, לא מפתיע שג’נסיס בחרוה להציג קונספט יעודי למכונית על עבור תת המותג החדש, לאחר שבזמן חשיפתו הסתפקו רק בגרסה כתומה ומעט יותר מסוגננת לקונספט X גראן ברלינטה שחשפה ג’נסיס לפני מספר שנים כחלק מסדרת דגמי ה-X הניסיוניים שלה.
ג’נסיס מאגמה GT היא מכונית על שעוצבה לפי כל החוקים הכתובים בספר עם דמיון לא מועט למכוניות פרוטוטייפ המשתתפות במרוצי סיבולת. עם צללית נמוכה, בתי גלגלים מובלטים, כנפונים, כונסי אוויר ושלל עזרים אווירודינמיים מספקים את המראה ה”נכון” יחד עם דלתות מספריים הנפתחות לפנים. לצד זאת הקפידו מעצבי ג’נסיס להטמיע בה את האלמנטים המוכרים ומזוהים של המותג בהם יחידות התאורה הרוחביות והצרות שבניות כצמד קווים מקבילים ושבכה מרושתת מלפנים ומאחור בדוגמת היהלומים המזוהה עם המותג. ניתן לראות גם דמיון בשילובו של חלון הצד האחורי עם המרכב לקורה האחורית של ה-GV60.
בג’נסיס מצהירים כי מדובר בג’נסיס המהירה ביותר עד כה, אך לא חשפו שום פרטים טכניים לגבי המכונית כך שכל השערה תהיה בגדר ניחוש בלבד. עם זאת בסרטו הרשמי אותו פרסמה ג’נסיס נשמע צליל מנוע עולה בסל”ד, כך שיש לקוות שבחברה לא מתכוונים ליצור כאן עוד סופרקאר חשמלית חרישיתו.
מה לגבי יצור סדרתי? כאן יש מקום לאופטימיות ולא רק כי מאגמה GT לא נראית כמו דגם תצוגה עתידני ומופרך. לאחרונה אף הצהירו בכירי המותג כי הם מתכוונים לפתח את מאגמה GT כדי להפוך אותה לאייקון ביצועים כמו גם לקחת חלק באליפות מרוצי ה-GT העולמית. עם זאת, המרחק בין הפיכת קונספט למוצר מוגמר ברמות הביצועים הללו, במיוחד בשאיפה לעליונות של ראשי ג’נסיס, דורש תהליך פיתוח ארוך ויקר. בכל מקרה אנחנו נופתע לטובה אם אכן ג’נסיס תציג גרסה סדרתית למאגמה GT כבר בעשור הנוכחי.

