אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אודי Q8 אי-טרון (השקה חדשה): שדרוג חשמלי
ראשי » מבחני דרכים » אודי Q8 אי-טרון (השקה חדשה): שדרוג חשמלי

אודי Q8 אי-טרון (השקה חדשה): שדרוג חשמלי

החשמלית הבכירה בהיצע דגמי הפנאי של אודי חוגגת כבר 4 שנים וכחלק מהתחרות הגוברת בפלח היוקרתי, זוכה למתיחת פנים המבטיחה יעילות אנרגטית משופרת וטווח נסיעה עד 600 ק״מ בין טעינות. הדגם צפוי להגיע לארץ באביב הקרוב והמחיר צפוי לזנק

ששי כהן 19/12/2022 צלם: יצרן

סיכום אוברדרייב: על ראשות הקטגוריה

מחיר: 600,000 שקלים (משוער)

+ נראות, יכולת, טכנולוגיה - אולי טכנולוגית מדי ללקוחות מסוימים

אודי משיקה מתיחת פנים לאי-טרון הראשון וגם נותנת לו שם חדש. אם כן אפשר להתרגל לומר כעת אודי Q8 אי-טרון ואנחנו הרחקנו עד האיים הקנריים לסיבוב היכרות ראשון. כשהושק כאן לפני 4 שנים, אודי אי-טרון היה מחלוצי המהפכה החשמלית והציע נוסחה שכללה 400 ק״מ טווח נסיעה וקצת יותר מ-400 כ״ס, בקצת פחות מ-400 אלף שקל. נתונים ומחיר שנחשבו בזמנו לשוברי שוק במונחי יוקרה.

אחת הסיבות המרכזיות להצלחת האי-טרון בארץ נבעה ממרכב SUV אופנתי ועיצוב שגרתי שאינו זעק ״אני רכב חשמלי״, שהצליח לפנות לקהל רחב ולא רק עבור חובבי הקדמה. במסגרת מתיחת הפנים הסתפק היצרן בליטוש קל של המראה החיצוני, במטרה לא לפגוע בעיצוב המקורי והמוצלח ואת השינויים תפגשו בעיקר בחזית הרכב שכוללת גריל מתוחכם יותר למראה, עדכון קל לזנב המכונית, מגן חדש לתחתית הרכב ופגושים חדשים, שהובילו להפחתת מקדם הגרר עד ל-0.24cd (בדגם הספורטבק) וליעילות אנרגטית משופרת.

בתוך הקבינה השינויים קלים יותר ומסתפקים בנגיעות קוסמטיות קלות, אופציה לבקרת אקלים עם 4 אזורים ומושבים עם פונקציה של חימום, אוורור ועיסוי. כל זאת לצד תאורת אווירה משודרגת ושימוש נרחב יותר בחומרים ממוחזרים. כמו בדגם היוצא, גם אודי Q8 אי-טרון מציע האווירה טכנולוגית עם שימוש נרחב במסכים, ושוב תוכלו לקבל כאופציה מצלמות צד מתקדמות המחליפות את מראות הצד המסורתיות, טכנולוגיה שדורשת הסתגלות מהנהג ולא תמיד התקבלה כאן באהדה בקרב הלקוחות. דווקא המראה המרכזית נותרה כמו פעם ולא הוחלפה במצלמת מראה, באודי טוענים שהם עובדים גם על זה…

אודי Q8 אי-טרון
מראה עדכני, שם חדש

 


בסעיף הבטיחות רושם אודי Q8 אי-טרון חידוש עם אופציה לפנסי חזית מטריקס LED חדשים, הכוללים פונקציה של הקרנת תמרורי אזהרה על הכביש הבין-עירוני בלילה, סימון מדויק של הנתיב, כולל הדמיה של הרכב שעובר בו, ואמצעים נוספים התורמים לבטיחות בשעות החשיכה. גם מערכת החניה האוטומטית שופרה וכוללת מעתה גם אפשרות להכניס או להוציא את הרכב מחניה מרחוק דרך שליטה מהסמארטפון. לקינוח, מדובר גם בדגם הראשון של אודי שזוכה ללוגו החדש, השטוח והיוקרתי יותר למראה.

אם טווח נסיעה של 400 ק״מ נחשב לפני 4 שנים לנתון מרשים, התקדמות הטכנולוגיה והגעת מתחרים חדשים שהציעו טווחים משופרים הותירו את ה-אי-טרון מעט מאחור, ואת השדרוג המשמעותי בדגם המחודש תמצאו בסעיף היעילות האנרגטית, כשלצד השדרוגים האווירודינמיים, עודכנה גם אפשרות הטעינה המהירה שתומכת מעתה בעמדות DC בהספק עד 170 קוט״ש. גם הסוללות הוחלפו בחדשות והוגדלו ל-98 קוט”ש ב-Q8 50 הבסיסית ו-114 קוט”ש ב-Q8 55 וב- SQ8, אשר יחד עם שיפורים טכנולוגים לסוללה ולמנועים החשמליים העלו את טווח הנסיעה עד 505 ק״מ בגרסת ה-“50”, עד 600 ק״מ בגרסת ה-“55” ועד 513 ק”מ בדגם ה-SQ8 הספורטיבי לפי תקן WLTP.

אודי Q8 אי-טרון
אותו מוצר איכותי, עם שדרוג יכולת החשמל. בעיקר

 

לאירוע התייצבו שלושת גרסאות הדגם (SUV, ספורטבק וה-SQ8), שלושתם עם הנעת קוואטרו חכמה, כאשר גרסת ה-SQ8 עושה שימוש בשלושה מנועים חשמליים בהספק כולל של 508 כ”ס והאחרות עם צמד מנועים המפיקים הספק משולב של 340 ו-408 כ”ס. על כבישיו האיכותיים האי, הפגינה המכונית חווית נהיגה חשמלית שקטה ומפנקת, מתלי האוויר הצליחו לספק נוחות נסיעה משובחת למרות חישוקי ה-״21 הגדולים והצמיגים בעלי החתך הנמוך יחסית, אך מפגשים עם במפרים או שיבושים משמעותיים בכביש בהחלט הצליחו להוציא את המכונית משלוותה.

גם בסעיף הביצועים רושמת המכונית ניקוד גבוה, המכונית מרגישה מאוד חזקה כבר מגרסת הכניסה, התנהגות הכביש רהוטה ובטוחה וכבר בגרסת הבסיס מציעה המכונית תאוצה זריזה עם 6 שניות מעמידה ל-100 קמ״ש, כאשר ה-SQ8 הספורטיבית תקזז את הנתון ל-4.5 שניות בלבד. יחד עם זאת, במאות הק”מ שביצענו בהשקה, התקשנו לחוש בהבדלים יוצאי דופן בביצועים היום-יומיים בין הדגמים וחשוב לזכור שתוספת הביצועים מגיעה כמובן על-חשבון טווח הנסיעה. על טווח נסיעה בפועל קשה לנו לעדכן, משום שמסלול הנהיגה היה בקצב גבוה מהרגיל ובתנאים מאומצים שאינם מאפיינים נסיעה שגרתית בחיי היום יום, ואת הטווח המובטח של 513 ק”מ ב-SQ8 תרגמנו לסביב ה- 370 ק”מ במציאות…

אאודי Q8 e-tronאאודי Q8 e-tronPreview
אאודי Q8 איטרוןאאודי Q8 איטרוןPreview
Audi Q8 55 e-tron quattroAudi Q8 55 e-tron quattroPreview
Audi Q8 55 e-tron quattroAudi Q8 55 e-tron quattroPreview
Audi Q8 55 e-tron quattroAudi Q8 55 e-tron quattro
אודי Q8 איטרון. המכירות לא מתרוממות
Preview
Q8 e-tronQ8 e-tronPreview
Audi SQ8 e-tronAudi SQ8 e-tronPreview
Audi SQ8 e-tronAudi SQ8 e-tronPreview
אודי Q8 אי-טרוןאודי Q8 אי-טרון
מראה עדכני, שם חדש
Preview
Audi SQ8 e-tronAudi SQ8 e-tronPreview
Audi Q8 Sportback 55 e-tron quattroAudi Q8 Sportback 55 e-tron quattroPreview
אאודי Q8 e-tronאאודי Q8 e-tronPreview
אאודי Q8 e-tronאאודי Q8 e-tronPreview
אאודי Q8 e-tronאאודי Q8 e-tronPreview
Audi Q8 e-tronAudi Q8 e-tronPreview
אאודי Q8 e-tronאאודי Q8 e-tron
אותו מוצר איכותי, עם שדרוג יכולת החשמל. בעיקר
Preview
אאודי Q8 e-tronאאודי Q8 e-tron
S
Preview

 

בסיכום ימי הנהיגה ברור לחלוטין הסיפור של אודי Q8 אי-טרון. מהתרשמות מזמן הנהיגה שהציע אירוע ההשקה, עושה רושם שהיצרנית לקחה מוצר שעדיין נמצא בפסגת הקטגוריה, והפכה אותו בשינויים קלים יחסית לטוב עוד יותר, כמעט נטול נקודות תורפה משמעותיות. לארץ צפוי אודי Q8 אי-טרון להגיע לקראת אפריל 2023 ומחירו טרם נקבע. לנוכח הכפלת המס הצפויה בינואר הקרוב על דגמים חשמליים, מחיר הרכב צפוי לזנק וזו צפויה להיות נקודת התורפה שלו, נוכח עומס המתחרות מסביב.

מפרט טכני אודי Q8 אי-טרון 55 ספורטבק

מנוע: שניים, חשמליים

הספק (משולב): 408 כ”ס

מומנט (משולב): 67.7 קג”מ

בסיס גלגלים: 293 ס”מ

משקל: 2,510 ק”ג

קיבולת סוללה: 114 קוט”ש

טווח נסיעה (יצרן): 600 ק”מ

מ-0 ל-100 קמ”ש: 5.6 שנ’

מהירות מרבית: 200 קמ”ש

מחיר משוער: 600 אלף ש”ח

עוד מ-wheel.co.il

אודי Q8 אי-טרון אודי Q8 חשמלי אודי אי-טרון אודי אי-טרון מחיר אי-טרון חדש
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד