אודי A5 ספורטבק נחשפת בימים אלו, לפני מועד ההצגה המתוכנן בתערוכת פריז הקרבה. מן הסתם מציגה הספורטבק דימיון גדול לדגם הקופה וגם הספורטבק מתבססת על פלטפורמת ה-MLB כמו ה-A5 הרגילה. ההבדל העיקרי כאן הוא בסיס הגלגלים שנמתח מ-276 ל-282 ס”מ – כנראה בשביל להציע מרחב משופר.
בכל הקשור ליחידות הינע גם כאן נמצא את אלו שאנחנו מכירים מגרסת הקופה, זה אומר שיש כאן את מנוע ה-TFSI שני ליטרים המוכר בשלוש רמות הספק (167/187/248 כ”ס) כשהגרסה הבכירה, כרגע, היא ה-S5 ספורטבק, המשתמשת במנוע V6 בנפח 3.0 ליטרים המפיק 348 כ”ס.
כמו ב-A5 גם כאן יש הנעה קדמית או כפולה בהתאם לדגם כשתיבות ההילוכים המוצעות הן ידנית עם שישה הילוכים, רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים ותיבה אוטומטית פלנטרית עם שמונה הילוכים.
מבפנים דגמי הבסיס יגיעו עם מערכת מולטימדיה המופעלת דרך מסך בגודל שבעה אינץ’. בדגמים היקרים יותר יהיה אפשר למצוא את הקוקפיט הוירטואלי של אודי, המוצג על מסך 12.3 אינץ’ ומסך 8.3 אינץ’ לתפעול מערכת המולטימדיה. מי שלא מסתפק במערכת השמע הבסיסית יוכל להזמין מערכת של Bang & Olufsen עם 19 רמקולים המוצעת כאופציה בתשלום.
אודי A5 ספורטבק מציעה את מערך הבטיחות האקטיבית המוכר של אודי ומוסיפה גם מערכת בקרת שיוט אקטיבית בעלת יכולת עצירה ותחילת תנועה מחדש – עד למהירות של 65 קמ”ש. לפי אודי ישראל הספורטבק אמורה להגיע אלינו ברבעון השני של 2017