אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אבארט 1000SP – רק תרגיל
ראשי » חדשות » אבארט 1000SP – רק תרגיל

אבארט 1000SP – רק תרגיל

אין צורך להתרגש - זה רק תרגיל עיצובי של המותג על בסיס אלפא-רומיאו 4C

אריאל אלסיבוני 21/05/2021

אבארט 1000SP המקורית היא מכונית עם סיפור מרתק. חלק ממנו כולל מהנדס על (מאריו קאלוצ’י), בוס עם חזון ברור (קרלו אבארט), ויכוח עקרוני וגם ניצחונות במרוצים שונים. זכר נאמן לתקופה בה אנשים ניהלו את החברות שנשאו את שמם, עם לא מעט אגו והרבה מאוד להט.

לא פלא אם כן, שעכשיו, כשכל מותג בסטלנטיס צריך להצדיק את קיומו, אבארט מציגים את האינטרפרטציה המודרנית לאותה 1000SP מקורית. עזבו עכשיו את המעבר של קאלוצ’י מאלפא לאבארט, את הוויכוח עם קרלו אבארט על התצורה של המכונית החדשה או את מסלולי המרוצים. זה פשוט עבודת עיצוב עם קריצות היסטוריות למכונית ההיא, בנויה על בסיסה של האלפא רומיאו C4.

המכונית הזו אולי סיימה את חייה, אבל ככל הנראה נשארו כמה שלדות קרבון שלה באיזו פינה במפעל. על הבסיס הזה, עם מנוע ה-1,750 סמ”ק המוגדש בנו באבארט את ההומאז’ הזה. מכונית תצוגה מתגלגלת’ שתשמש את אבארט באירועים היסטוריים בקרוב. אילו? המילה מילייה שיוצא אוטוטו לדרך יכולה להיות דוגמה לשימוש כזה.

210513_abarth_1000-sp-one-off-2021_03210513_abarth_1000-sp-one-off-2021_03Preview
210513_abarth_1000-sp-one-off-2021_02210513_abarth_1000-sp-one-off-2021_02Preview
210513_abarth_1000-sp-one-off-2021_04210513_abarth_1000-sp-one-off-2021_04Preview
210513_abarth_1000-sp-one-off-2021_01210513_abarth_1000-sp-one-off-2021_01Preview
D_02D_02Preview
D_01D_01Preview
D_02_engD_02_engPreview
D_04D_04Preview
D_03D_03Preview
GRID_D_03GRID_D_03Preview

 


האלפא רומיאו 4C עליה מבוססת המכונית החדשה כאמור, היא מכונית קטנטנה, אבל ליד ה-1000SP הישנה, זו החדשה נראית כמעט כמו ג’יפון. 480 ק”ג בלבד שקלה המכונית המקורית. מנוע ה-982 סמ”ק שלה הפיק 105 כ”ס וזה הספיק בשביל לחצות את ה-220 קמ”ש. גם מספיק בשביל לנצח את הקטגוריה שלה במרוץ 500 הק”מ המפרך של נורבורגרינג ב-1966. גם לכם כל זה גורם לתגעגע לימים אחרים?

 

אבארט' אלפא רומיאו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד