איטלג’ט כידוע מתמחה בייצור קטנועים מופרעים ולא שיגרתיים ומצליחה להפתיע גם אותנו. בתערוכת מילאנו האחרונה הרימה איטלג’ט את הרף שלה עצמה כשהציגה את הדראגסטר 559. קטנוע (אם אפשר לקרוא לו כך) בעל מנוע טווין מקבילי בנפח 599 סמ”ק, תיבת הילוכים של אופנוע עם שישה יחסי העברה, מצמד והינע סופי באמצעות שרשרת שהולבשו בתוך מה שנראה כמו אופנוע גרנד פרי של דוקאטי שהזדווג עם טימקס (לא מפתיע לאור שיתוף הפעולה של החברה עם קבוצת גרסיני).
אלא שבאיטלג’ט לא הסתפקו בדראגסטר 559 טווין והחליטו לקחת את המתכון שלו צעד אחד קדימה, כשהם חשפו בסוף השבוע את דראגסטר 700 טווין שייוצר במהדורה מוגבלת. המתכון הבסיסי די פשוט, ולמעשה באיטלג’ט לקחו את ה-559 והגדילו את מנוע הטווין לנפח מוגדל של 692 סמ”ק. ההספק המרבי עלה מ-58 ל-68 כ”ס המתקבלים ב-8,500 סל”ד ו-7.1 קג”מ. נתונים ההופכים אותו לאחד הקטנועים החזקים ביותר אי פעם ביצור סדרתי (שני רק לג’ילרה GP800). לאור זאת אין לאיטלג’ט בעיה להצהיר גם על מהירות מרבית של 190 קמ”ש.
כמו ב-559, גם כאן תמצוא תיבת הילוכים של אופנוע עם רגלית המשלבת הילוך אחד למטה ועוד חמישה למעלה, יחד עם מצמד הידראולי רטוב והינע סופי באמצעות שרשרת. המנוע שוכן בתוך שלדת צינורות סטייל דוקאטי כשהוא חשוף לחלוטין, ורק החזית עטופה בפלסטיקה מינימליסטית, עם כנפונים אווירודינמיים בסגנון אופנועי ה-MotoGP. צמיגי 15 אינץ’ מלפנים ומאחור מעניקים לו גם יציבה אופנועית יחד עם הקליפאונים ומשולשי היגוי מכורסמים.
איטלג’ט דראגסטר 700 טווין לא מסתפק רק במנוע משודרג, והוא מציג מפרט שלא יבייש אופנועי ספורט מהשורה הראשונה. מלפנים ישנו מזלג קדמי הפוך מתכוונן מתוצרת מרזוקי, כאשר מאחור ישנו בולם חצי אופקי מתוצרת אוהלניס שגם מספקת את משכך ההיגוי. מערכת הבלימה משלבת בחזית צמד דיסקים פרפריים בקוטר 270 מ”מ עם קאליפרים רדיאליים מתוצרת ברמבו, לטובת הסאונד ישנה כסטנדרט מערכת פליטה מלאה מתוצרת אקרפוביק עם צמד דודים אחוריים מטיטניום.
מיכל הדלק ענק במונחי קטנועים ומכיל 16 ליטר, כשהוא ממוקדם בחלקו הקדמי של הקטנוע לטוב חלוקת משקל אופטימלית. בסך הכל עומד משקלו של איטלג’ט דראגסטר 700 טווין על 190 ק”ג.
אם נדלקתם על הסופר סקוטר הזה של איטלג’ט תצטרכו להסתפק רק בתמונות. האיטלקים הודיעו כי ייצרו 701 יחידות בלבד ממנו, וכולן הוזמנו מראש דרך אתר החברה תמורת מקדמה של 1,500 אירו, כאשר המחיר הסופי אמור להיות דומה לזה של אופנוע סופרספורט מן השורה. דבר אחד בטוח, זה כנראה לא ההגנבה האחרונה שאנחנו צפויים לקבל מאיטלג’ט בשנים הקרובות.