שוק רכבי השטח בארה”ב לוהט וג’יפ, שנהנתה במשך שנים משליטה כמעט בלעדית בזירת ההארד קור של חובבי השטח, מוצאת את עצמה נלחמת מול שפע של אלטרנטיבות שצצו בשנים האחרונות. שלל הטנדרים הקרביים המגיעים מהמפעל יחד עם פורד ברונקו שזוכה להצלחה עצומה לא עושים לג’יפ רנגלר חיים קלים, כך ששורת עדכונים מתבקשת, בפרט לאור העובדה שהדור הנוכחי הוצג לפני כ-5 שנים.
מתכון מנצח לא מחליפים כל כך מהר, לכן השינויים להם זכה ג’יפ רנגלר די מינוריים במבט ראשון. שינויי עיצוב קלים ליחידת השבכה, הפנסים בחזית והמאותתים שעל הכנפיים, זאת לצד פגוש קדמי חדש שמותאם לאכלס כננת אופציונלית עוצמתית יותר וצביעות חדשות. בתא הנוסעים מבטיחים בגי’פ שיפור באיכות החומרים, אבל השינוי החשוב והנראה יותר לעין הוא מסך מולטימדיה חדש, גדול יותר (12.3 אינטש) בעל ממשק מודרני יותר, כשאליו נוסף לוח מחוונים מעודכן.
שדרוג נוסף נעשה בתחום הבטיחות, כשבג’יפ מצאו סוף סוף דרך להתקין צמד כריות וילון צדיות ובמקביל מפרט מערכות הבטיחות האקטיביות עודכן וכולל מערכת בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת התנגשות גם ברמות האבזור הבסיסיות. היצע יחידות ההנעה לא יכלול יותר מנוע דיזל למרבה הצער, אך יתר המנועים נותרו ללא שינוי והרנגלר ימשיך להציע מנועי 2.0 ליטר טורבו בנזין בגרסה רגילה או היברידית נטענת (4XE), מנוע V6 קלאסי בנפח 3.6 ליטר ובפסגה את מנוע ה-V8 השרירי ברוביקון 392.
לצד השינויים להם זכו כלל הדגמים והגרסאות של ג’יפ רנגלר, בוצעו גם עדכונים נקודתיים יותר. גרסאות הרוביקון זוכות מעתה לסרן אחורי DANA 44 מחוזק המאפשר יכולת גרירה גבוהה יותר, דיפרנציאלים בעלי יחס הפחתה קיצוני של 100:1 לשיפור יכולת הזחילה ואפשרות ניתוק למוט המיצב הקדמי. גרסת ה-Willys שאינה מגיעה לישראל קיבלה צמיגי 33 אינטש במקום 32 אינטש ויחס העברה נמוך קיצוני יותר.
דגמי ג’יפ רנגלר העדכניים אמורים להימכר בארה”ב בקיץ הרוב כדגמי שנת 2024, כשלישראל הצפי הוא שיגיעו בתחילת שנת 2024 הקלנדרית.