התצוגה של CF מוטו בתערוכת מילאנו כללה לא רק את 450MT הקרבי והמרשים אלא גם עוד מספר חידושים המרמזים על המשך כיוון ההתרחבות המואץ של החברה מהשנים האחרונות. על הבימה של החברה ניצבו שני דגמי קונספט חדשים, שבהמשך למסורת של דגמי הקונספט הקודמים שהציגה נראים כמוצר כמעט מוגמר, כאשר חודשים ספורים לאחר מכן כבר הושקו בגרסת הייצור.
דגם הקונספט הראשון נקרא MT-X קונספט והוא מרמז על דגם אדוונצ’ר קרבי נוסף במשפחת ה-MT. העיצוב מזכיר לא מעט את 450MT עם אלמנטים קרביים מעולם אופנועי הראלי כמו מסיטי רוח צדדים, מגן דיסק קדמי ומיגוני מנוע מלאים. לטענת CF מוטו מיכל הדלק ממוקם נמוך ובתוך השלדה לשיפור חלוקת המשקל והורדת מרכז הכובד. ה-X מתגלגל על חישוקי שפיצים, כאשר זה הקדמי הוא בקוטר של 21 אינץ’, עם צמיגים בעלי פרופיל קוביות בשרני.
CF מוטו לא מסרה פרטים לגבי יחידת ההנעה, אבל קרוב לוודאי כיוון שה-X מרמז על אח גדול ל-450MT מדובר במנוע טווין מקבילי בנפח הקטגוריה הבינונית. לפחות בדגם הקונספט ישנה מערכת פליטה מתוצרת אקרפוביץ’ ומסך TFT אנכי בגודל 8 אינץ’ שמציג גם מפות ונתוני ניווט לרוכב בשטח.
דגם הקונספט השני אותו הציגה CF מוטו נקרא NK125, והוא רמז לאופנוע ספורט עירום חדש לרוכבים צעירים עם מנוע סינגל בנפח 125 סמ”ק. העיצוב שואב השראה מ-800NK שנחשף לפני כמה חדשים, אם כי בהתאמה למידות קטנות יותר ומנוע קטן יותר החושף יורת חלל בחלקו התחתון של האופנוע. למרות שמדובר בדגם תקציב לרוכבים מתחילים, לפחות בדגם הקונספט המראה מושקע מאד עם תאורת LED עדכנית, מסיטי רוח מרשימים בצדדי הגוף ומערכת פליטה ספורטיבית. עם זאת, נראה כי זרוע אחורית חד צידית וכיסוי גלגל אחורי מסיבי פחמן ישארו בדגם הקונספט ולא יגיעו לגרסה הסדרתית
לצד שני דגמי הקונספט חשפה CF מוטו גם מנוע חדש בתצורת טריפל, שאמור להיות בסיס לסדרת דגמים גדולה חדשה של החברה שדגמים שלה יוצגו במהלך 2024. נפחו של המנוע החדש הוא 675 סמ”ק וזה לא מקרי, שכן זהו הנפח המרבי המותר לשימוש במנועי טריפל באליפות הסופרספורט מה שמרמז על כוונות עתידיות של CF מוטו להציג אופנוע ספורטיבי בסדרת ה-SR שיתחרה בקטגוריית ה-600 הנשלטת על ידיד היצרניות היפניות.
המנוע עשוי כולו מאלומיניום ומותקנים בו בוכנות מאלומיניום מחושל והוא שוקל 55 ק”ג. לטענת CF מוטו המנוע מספק יותר מ-100 כ”ס, מומנט של 6.9 קג”מ המתקבלים ב-8,250 סל”ד והוא מסוגל לטפס עד ל-12,300 סל”ד. פרטים מלאים על המנוע יחשפו כאשר יוצג במהלך השנה הבאה בחד הדגמים בהם הוא יותקן.