קצב ההצגת הדגמים המסחרר של CF מוטו לא נעצר גם בתערוכת מילאנו. לצד שני דגמי קונספט מעניינים (עליהם נרחיב בנפרד) הביאה CF מוטו לתערוכת דגם חדש במשפחת אופנוע האדוונצ’ר שלה המכונה MT. כבר כיום כוללת המשפחה דגמים בנפחים של 650, 700 ו-800 סמ”ק שנוטים יותר לכיוון הכביש, כאשר לדגם ה-800 ישנן גם גרסאות מעט ממוקדות יותר בשטח.
האח החדש במשפחת ה-MT של החברה הוא 450MT, כאשר בניגוד למה שהיה מצופה הוא לא ממש הולך בכיוון של אחיו הגדולים מצד אחד ומצד שני לא ממש מנסה להיות אדוונצ’ר תקציב כמו כמה מאחיו למוצא. CF מוטו 450MT הוא אדוונצ’ר בעל אוריינטציית שטח כאשר הוא מצויד בחישוקי שפיצים, חישוק קדמי בקוטר 21 אינץ’ וצמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי.
העיצוב הוא סטייל ימאהה טנרה 700, עם מיכל דלק צר, מושב שטוח למדי וחזית חרגולית בעלת צמד יחידות תאורה המוצבות זו מעל זו, משקף גבוה ופלסטיקת צד רזה. יהיה ניתן לקבל את ה-MT החדש עם כנף קדמית צמודה לגלגל או בגרסה קרבית יותר עם כנף גבוה יותר, מיגוני גוף היקפיים וצביעת תכלת-לבן ייחודית לגרסה זו.
האדוונצ’ר החדש עושה שימוש במנוע הטווין המקבילי בנפח 449 סמ”ק שהוצג לפני מספר חודשים לראשונה ב-450SR הספורטיבי. מדובר במנוע בעל מבנה לא שגרתי עבור מנועים קטני נפח, עם מהלך בוכנה קצר של 55.2 מ”מ וקדח של 72 מ”מ לצד פיני טלטלים בזווית של 270 מעלות שנועדו לדמות אופי פעול של מנוע וי-טווין. עם זאת, כדי להעניק אופי ידידותי יותר המתאים לשימוש באופנוע אדוונצ’ר נעשו שינויים שמיתנו במעט את ההספק המרבי העומד על 43.5 כ”ס ב-8,500 סל”ד (לעומת 47 כ”ס ב-9,500 סל”ד ב-SR). נתון המומנט לעומת זאת עלה בחצי קג”מ ל-4.5 קג”מ בסך הכל המתקבלים ב-6,250 סל”ד.
המתלים הם מתוצרת קאייבה ובעלי מהלך נדיב של 200 מ”מ מלפנים מאחור. מלפנים ישנו מזלג קדמי הפוך ומוזהב בקוטר 41 מ”מ עם אפשרות לכיוון שיכוך כיווץ והחזרה. מאחור הבולם מאפשר גם כיוון של עומס הקפיץ. מהלך המתלים הארוך מאפשר מרווח גחון של 22 ס”מ כאשר גובה המושב עומד על 820 מ”מ עם אפשרות הנמכה של 20 מ”מ. מערכת הבלימה היא מתוצרת J.Juan עם דיסק בודד בקוטר 320 מ”מ מלפנים וקאליפר בעל 4 בוכנות ודיסק בקוטר 240 מ”מ מאחור.
מסך TFT בגודל 5 אינץ’ מהווה את לוח המחוונים, ישנה מערכת ABS עם אפשרות ניתוק הפעולה על הגלגל האחורי וגם מערכת בקרת משיכה עם מספר מצבי התערבות, שתיהן מתוצרת בוש. כל החבילה הזו שוקלת 175 ק”ג ללא דלק וכרגע הנעלם הגדול הוא המחיר והאם יהיה ל-450MT יתרון משמעותי מול ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר.