אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר קרבי למוגבלי רשיון
ראשי » דו-גלגלי » תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר קרבי למוגבלי רשיון
CF מוטו 450MT

תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר קרבי למוגבלי רשיון

CF מוטו מציגה בתערוכת מילאנו אופנוע אדוונצ'ר חדש בעל מראה קרבי על בסיס מנוע הטווין המקבילי בנפח 450

אופיר דואק 12/11/2023 צלם: יצרן

קצב ההצגת הדגמים המסחרר של CF מוטו לא נעצר גם בתערוכת מילאנו. לצד שני דגמי קונספט מעניינים (עליהם נרחיב בנפרד) הביאה CF מוטו לתערוכת דגם חדש במשפחת אופנוע האדוונצ’ר שלה המכונה MT. כבר כיום כוללת המשפחה דגמים בנפחים של 650, 700 ו-800 סמ”ק שנוטים יותר לכיוון הכביש, כאשר לדגם ה-800 ישנן גם גרסאות מעט ממוקדות יותר בשטח.

האח החדש במשפחת ה-MT של החברה הוא 450MT, כאשר בניגוד למה שהיה מצופה הוא לא ממש הולך בכיוון של אחיו הגדולים מצד אחד ומצד שני לא ממש מנסה להיות אדוונצ’ר תקציב כמו כמה מאחיו למוצא. CF מוטו 450MT הוא אדוונצ’ר בעל אוריינטציית שטח כאשר הוא מצויד בחישוקי שפיצים, חישוק קדמי בקוטר 21 אינץ’ וצמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי.

העיצוב הוא סטייל ימאהה טנרה 700, עם מיכל דלק צר, מושב שטוח למדי וחזית חרגולית בעלת צמד יחידות תאורה המוצבות זו מעל זו, משקף גבוה ופלסטיקת צד רזה. יהיה ניתן לקבל את ה-MT החדש עם כנף קדמית צמודה לגלגל או בגרסה קרבית יותר עם כנף גבוה יותר, מיגוני גוף היקפיים וצביעת תכלת-לבן ייחודית לגרסה זו.


האדוונצ’ר החדש עושה שימוש במנוע הטווין המקבילי בנפח 449 סמ”ק שהוצג לפני מספר חודשים לראשונה ב-450SR הספורטיבי. מדובר במנוע בעל מבנה לא שגרתי עבור מנועים קטני נפח, עם מהלך בוכנה קצר של 55.2 מ”מ וקדח של 72 מ”מ לצד פיני טלטלים בזווית של 270 מעלות שנועדו לדמות אופי פעול של מנוע וי-טווין. עם זאת, כדי להעניק אופי ידידותי יותר המתאים לשימוש באופנוע אדוונצ’ר נעשו שינויים שמיתנו במעט את ההספק המרבי העומד על 43.5 כ”ס ב-8,500 סל”ד (לעומת 47 כ”ס ב-9,500 סל”ד ב-SR). נתון המומנט לעומת זאת עלה בחצי קג”מ ל-4.5 קג”מ בסך הכל המתקבלים ב-6,250 סל”ד.

CF מוטו 450MT

המתלים הם מתוצרת קאייבה ובעלי מהלך נדיב של 200 מ”מ מלפנים מאחור. מלפנים ישנו מזלג קדמי הפוך ומוזהב בקוטר 41 מ”מ עם אפשרות לכיוון שיכוך כיווץ והחזרה. מאחור הבולם מאפשר גם כיוון של עומס הקפיץ. מהלך המתלים הארוך מאפשר מרווח גחון של 22 ס”מ כאשר גובה המושב עומד על 820 מ”מ עם אפשרות הנמכה של 20 מ”מ. מערכת הבלימה היא מתוצרת J.Juan עם דיסק בודד בקוטר 320 מ”מ מלפנים וקאליפר בעל 4 בוכנות ודיסק בקוטר 240 מ”מ מאחור.

מסך TFT בגודל 5 אינץ’ מהווה את לוח המחוונים, ישנה מערכת ABS עם אפשרות ניתוק הפעולה על הגלגל האחורי וגם מערכת בקרת משיכה עם מספר מצבי התערבות, שתיהן מתוצרת בוש. כל החבילה הזו שוקלת 175 ק”ג ללא דלק וכרגע הנעלם הגדול הוא המחיר והאם יהיה ל-450MT יתרון משמעותי מול ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר.

450MT CF מוטו 450MT CF-מוטו אופנוע אדוונצ'ר תערוכת מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר מושחזת: אסטון מרטין ואנטג’ S

יותר מושחזת: אסטון מרטין ואנטג’ S

אריסטוקרטיה עתידנית: העתיד החשמלי על פי בנטלי EXP 15

אריסטוקרטיה עתידנית: העתיד החשמלי על פי בנטלי EXP 15

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

על המסלול: אאודי RS3 אחת ושני סוגי גומי

על המסלול: אאודי RS3 אחת ושני סוגי גומי

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד