בין שלל האופנועים המעניינים והחושבים שהוצגו בתערוכת מילאנו היו גם כמה קטנועים מעניינים ולא שגרתיים. אחד מהם, בעל פוטנציאל מכירות גדול גם אצלנו, הוצג בדוכן של קימקו ונקרא CV-L6.
מדובר בקטנוע בסגנון האדוונצ’ר, אופנה שזלגה בשנים האחרונות גם לעולם הקטנועים כאשר לקימקו עצמה כבר ישנו את ה-DTX360 שהוצג לפני כשנתיים.
הדגם החדש שהציגה קימקו מכוון גבוה יותר ועושה שימשו במנוע הטווין המקבילי בנפח 550 המשמש גם את AK550 הספורטיבי. המשמעות היא הספק של 51 כ”ס בגרסה הרגילה, כאשר צפויה להיות גם גרסה מוגבלת הספק המותאמת לדרגת הרישוי A1. קימקו CV-L6 משאיל מהאח הספורטיבי עוד כמה אלמנטים כמו מזלג קדמי הפוך, בולם אחורי אופקי, צמד דיסקים לבלימה מלפנים והינע סופי באמצעות רצועה חשופה. קימקו טרם פרסמה מפרט מלא של CV-6L, אך ממה שידוע המפרט יכלול אפשריות כיוונון לבולמים וקאליפרים רדיאלים מתוצרת ברמבו מלפנים.
העיצוב הוא שילוב בין קטנוע מנהלים עם נגיעות מעולם האדוונצ’ר. הכנף הקדמית של קימקו CV-L6 אמנם צמודה לגלגל הקדמי, אך מאליה יש מרחב גדול עד למסכת החזית הכוללת משקף גבוה מתכוונן. לקטנוע שדרה מרכזית גבוהה שנועדה גם לאפשר חלל אחסון גדול תחת המושב, כאשר רובה כמו הגחון מצופה בפלסטיקה שחורה וקשיחה כאשר המשטחים הצבועים נמצאים בחלקו העליון של המרכב.
המושב מדורג ופחות כורסאתי, הכידון המתכתי גבוה ומותקנים לצידו מגיני ידיים ומאחור ישנם סבל מחוזק וגדול ומנשאים למזוודות צד מקוריות מתוצרת GIVI. למרות ההסגנון האדוונצ’רי, לפחות בדגם שהוצג פרופיל הצמיגים הוא די סטנדרטי לנסיעה על הכביש עם מידות החישוקים אמורות להיות זהות לאלו שב-AK (15 אינץ’ מלפנים ומאחור). גם מיגונים היקפיים אינם בנמצא, אבל כן ישנו בניגוד ל-AK550 מסך צבעוני המשמש כלוח מחוונים ומציע תצוגות מידע מגוונות לצד קישוריות לטלפון הסלולרי.