התצוגה של סאן יאנג בתערוכת מילאנו השנה כללה מגוון מרשים של קטנועים חדשים ומחודשים בהם קטנוע רטרו עירוני חדש וקונספט לקטנוע חשמלי עירוני. אבל בסופו של דבר במציאות הנוכחית מה שהכי מעניין וחשוב מבחינת המכירות היא הקטגוריה הצומחת של קטנועים בסגנון אדוונצ’ר. כיוון שהיא לא יכולה להישאר מאחורי קימקו והאדוונצ’ר החדש שלה, גולת הכותרת של סאן יאנג במילאנו הייתה קטנוע אדוונצ’ר חדש בנפח 400 סמ”ק.
הקטנוע החדש נקרא ADX TG ונכון לעתה הוא יהיה קטנוע האדוונצ’ר הבכיר בהיצע של סאן יאנג הכולל גם את ה-ADX שהוצג בשנה שעברה. בניגוד ל-ADX, ה-TG הולך רחוק יותר עם המראה האדוונצ’רי הקרבי וזה בא לידי ביטוי במראה זקוף יותר, מרווח גחון גדול יותר, שדרה מרכזית גבוהה וחישוקים גדולים יותר עם צמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי. בנוסף ניתן למצוא את יתר מאפייני הז’אנר כמו משקף גבוה וכידון גבוה הניתנים לכוונון, מגיני ידיים ופלסטיקה קשיחה כאשר המפלט ממוקם בזווית חדה כלפי מעלה כדי לצמצם את האפשרות לפגיעה אם מישהו באמת ינסה לרדת עם ה-TG לשטח.
המנוע של סאן יאנג ADX TG בנפח 399 סמ”ק נלקח מהמקסים 400, כשהא מספק 33.5 כ”ס ו-4 קג”מ, כשבאופן מעניין העברת הכוח לגלגל האחורי מתבצעת באמצעות שרשרת. את המראה משלימה זרוע אחרית חשופה מאלומיניום שנראית אופנועית למהדרין ומחוברת לבולם מרכזי. מלפנים ישנו מזלג הפוך, כשאת חבילת המכלולים משלימה מערכת בלימה עם דיסק פרפרי מלפנים. סאן יאנג ADX TG מצויד כסטנדרט במערכת ABS עם מצב שטח המנתק את פעולת המערכת על הגלגל האחורי ומצמצם את ההתערבות על הגלגל הקדמי, אליה מצטרפת גם מערכת בקרת משיכה הניתנת לניתוק.
לצידו של ה-TG הציגה סאן יאנג גרסת 300 סמ”ק ל-ADX 125 שהוצג בשנה שעברה וכבר נמכר גם בישראל. הגרסה מוגדלת הנפח עושה שימוש במנוע של הג’וירייד 300, שזה אומר נפח של 278 סמ”ק המייצרים 25.5 כ”ס ו-2.6 קג”מ. העיצוב זהה כמעט לחלוטין לזה של גרסת ה-125 למעט סכמות צביעה שונות, וזה כולל את האלמנטים ה”אדוונצ’רים” כמו כידון גבוה, מגיני ידיים ופלסטיקה קשיחה שחורה בגחון. עם זאת מיכל הדלק מעט גדול יותר ונפחו ומד בגרסת ה-30ם על 16 ליטרים.
חידושים חשובים נוספים נעשו לצמד דגמי המנהלים הפופולאריים של סאן יאנג. מקסים 400 קיבל מתיחת פנים ומכונה מעתה מקסים GT. מתיחת הפנים כוללת שינויי עיצוב לחזית ולידיות התאורה כמו גם ליחידת הזנב בעלת קווים חדים יותר, סבל חדש ומושב בעיצוב מעט שונה. ישנו גם מסך לוח מחוונים חדש בגודל 6 אינץ’, מטען USB מהיר ומשקף מתכוונן. בצד הטכני אין שינוי ביחידת ההנעה, אך מערכת הבלימה שונתה ובמקום צמד דיסקים בחזית ישנו דיסק בודד בקוטר מוגדל של 288 מ”מ עם קאליפרים בעלי 4 בוכנות. ABS מהדור האחרון ומערכת בקרת משיכה מתוצרת בוש הן ציוד סטנדרטי ב-GT. חדשה סאן יאנג קרוזים הסתפק בעיצוב חדש למסיכת החזית ולפנסים הקדמית, תאורת LED חדשה מאחור, צביעות חדשות ומפתח חכם שהוא מעתה ציוד סטנדרטי.