כמו בנלי ו-FB מונדיאל, גם מוטו מוריני הוא מותג איטלקי בעל היסטוריה ארוכת שנים שיצא לדרך חדשה בשנים האחרונות תחת בעלות סינית. כיום היצע הדגמים של מוטו מוריני כולל שלושה דגמים בנפח 650 סמ”ק, ובראשם אופנוע אדוונצ’ר קרבי בשם X Cape הנמכר גם בישראל. אלא שהאיטלקים/סינים לא מסתפקים בכך ולתערוכת מילאנו הביאו לא פחות מחמישה דגמים חדשים אותם תתחיל החברה לייצר במהלך שנת 2024.
בין הדגמים ניתן למצוא גרסאות בובר לאופנוע הנייקד של החברה הנקרא קלאיברו וגרסת 1200 סמ”ק ל-X Cape, אך מי שמשכו את מירב תשומת הלב במילאנו הם שני דגמים ספורטיביים החולקים בסיס משותף:מוטו מוריני קורסארו 750 (Corsaro) שהוא דגם הספורט נייקד עם כידון גבוה, פלסטיקה מינימליסטית ויחידת תאורה חייזרית בחזית, ולצידו מוטו מוריני קורסארו ספורט שהוא אופנוע סופרבייק עם חזית מחודדת ופרינג סקסי.
מוטו מוריני טרם פרסמה מפרט מלא של שני האופנועים, אך שניהם חולקים שלדה זהה המשלבת מבנה של קורה כפולה בחלקה העליון עם מסבך צינורות החלקה המרכזי, למעט זרוע אחורית שונה לכל אחד מהם. מה שיותר מעניין הוא שלשני האופנועים מנוע וי-טווין חדש בכל זווית של 90 מעלות בין הצילינדרים בנפח 749 סמ”ק. למנוע קדח בוכנה של 90 מ”מ ומהלך קצרצר של 58.8 מ”מ, כך שלא מדובר בגרסה מוגדלת נפח למנוע ה-650 המוכר מהדגמים הנוכחיים של החברה.
המנוע מספק 94.5 כ”ס נאים, אך גם יוצא בגרסה מוגבלת הספק לבעלי רשיון A1. נתונים אלו במקרה של מוטו מוריני קרוסארו ספורט מציבים אותו בעמדה תחרותית ראש בראש בקטגוריית האופנועים הספורטיביים השפויים בעלי מנוע טווין, בהם ימאהה R7, סוזוקי GSX 8R ואפריליה RS660.
כאמור, מפרט מלא של צמד האופנועים טרם פורסם, אך הוא צפוי לכלול מכלולים מהשורה הראשונה כמו בלמי ברמבו מרשימים בחזית. מוטו מוריני מיובאת לישראל על ידי חברת מוטו 24, כאשר כרגע לא ברור אם ומתי יגיעו צמד הספורטיביים החדשים גם לישראל.