לצד הסטלביו החדש שערך בכורה רשמית במילאנו הציגה מוטו גוצי גם שורת עדכונים לאדוונצ’ר הקטן יותר שלה, V85 TT בעל עיצוב הרטרו. לצד שורת העדכונים, יוצע מוטו גוצי V85 TT מעתה בשלוש גרסאות, כשאל TT הסטנדרט ו-Travel המאובזר בעל האופי התיורי מצטרפת מעתה גרסה ממוקדת כביש המכונה “סטראדה”, כשעל ההבדלים בין השלושה נרחיב מיד.
השינויים אותם קיבל מוטו גוצי V85 TT לקראת 2024 הם בראש ובראשונה למנוע הוי טווין הרוחבי מקורר האוויר בנפח 853 סמ”ק. המנוע זכה למערכת תזמון שסתומים משתנה יחד עם ניהול חדש, המאפשרים לטענת מוטו גוצי לשפר את זמינות הכוח כאשר 90% מהמומנט מתקבלים כבר ב-3,500 סל”ד נמוכים. נתון המומנט עצמו עלה מ-8.3 ל-8.5 קג”מ המתקבלים ב-5,100 סל”ד. גם נתון ההספק שודרג קלות מ-76 ל-80 כ”ס המגיעים 250 סל”ד גבוה יותר ב-7,500 סל”ד. הנתונים המשופרים מגיעים תוך עמידה בתקינת יורו 5 פלוס לפליטות מזהמים.
העיצוב עבר שינויים קלים שבא לידי ביטוי בעיקר בתאורת יום LED חדשה וצביעות חדשות, כאשר ישנו גם משקף חדש המתכוונן לחמישה מצבים ומגיני ידיים רחבים יותר. שינויים נוספים הם מסך TFT 5 אינץ’ חדש המשמש כלוח מחוונים, כאשר מערכת ABS הפועלת תחת הטיה ובקרת שיוט הם כעת ציוד סטנדרטי בכל הגרסאות. מודול IMU הוא ציוד תקני ב-TT וב-Travel ואופציה בגרסת הסטראדה. מערך מתלים נותר זהה עם מזלג קדמי הפוך בקוטר 41 מ”מ ובולם מונושוק שזכה מעתה לאפשרות כיוון עומס קפיץ, שניהם בעלי מהלך של 170 מ”מ.
גרסת הסטראדה החדשה של מוטו גוצי V85 TT נבדלת משני הגרסאות המוכרות בחישוקי אלומיניום יצוק המורידים 4 ק”ג מהמשקל הכולל, עליהם מולבשים צמיגי כביש מלאים. קוטר החישוקים אגב נותר זהה עם סידור של 19 אינץ’ מלפנים ו-17 אינץ’ מאחור. הסטראדה מוותרים גם על מגידי הידיים וידיות האחיזה מאחור לטובת מראה נקי יותר. גרסת ה-TT תמשיך להגיע כבעבר עם חישוקי שפיצים, צמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי כאשר מעתה ישנו מיגון גחון חדש ומשופר.
בגרסת ה-Travel מגיע מוטו גוצי V85 TT מעתה עם משקף חדש וגבוה יותר הגדול ב-22% מזה הקודם ומסיטי רוח צדדים משופרים. כמו בעבר הוא בעל מיכל דלק מוגדל בנפח של 23 ליטר ומצויד במנשאי צד לזיווד מקורי בנפח של 37 ליטר מימין ו-27.5 ליטר משמאל.