בסובארו לא פספסו את ההזדמנות להציג גם כן בתערוכת טוקיו קונספט לרכב ספורט קופה עתידי. הקונספט של סובארו לא מתחכם בשמו ונקרא פשוט Sport Mobility Concept. בניגוד לרוב הקונספטים הספורטיביים שהוצגו בתערוכת טוקיו שגם דיווחנו לכם עליהם לאחרונה, הקונספט של סובארו לא בא לאזכר או להחזיר לתודעה דגם עבר, אבל אם ממש מתעקשים ניתן לראות בו את ה-BRZ של עידן החשמל שתגיע לקראת סוף העשור.
העיצוב משלב קווי גוף מאסיבים עם בתי גלגלים רבועים ובולטים החוצה מגוף המכונית. מעל קו המותניים הגג, השמשות וחלונות הצד משתלבים כמעין חופה אחת גדולה, בין היתר הודות להשחרת הקורות מה שאמור להעניק לנהג ראות טובה כלפי חוץ ומזכיר במעט את החופה ומשטחי הזכוכית של ה-SVX, מכונית הקופה האוונגרדית של סובארו מתחילת שנות ה-90. כמו בלא מעט דגמי קונספט ודגמים מודרנים, גם אצל סובארו ספורט מוביליטי ישנן יחידות תאורת LED צרות מלפנים ומאחור וגימיקים מוכרים של ידיות דלתות מוסתרות, מצלמות המחליפות את מראות הצד וסמלים מוארים מלפנים ומאחור.
סובארו מצהירה שמדובר בקונספט בעל הנעה חשמלית מלאה המתבסס על פלטפורמה חשמלית בשיטת ה”סקיטבורד” – שבה מכלול הסוללות מוטמן ברצפה בין שני צירי הגלגלים כדי לשמור על מרכז כובד נמוך וחלוקת משקל מאוזנת. לא מן הנמנע שמדובר בפלטפורמה חשמלית המפותחת בשיתוף עם טויוטה שגם היא הציגה בטוקיו קונספט למכונית ספורט חשמלית עם כוונות להביאה לייצור סדרתי.
ההנעה של סובארו ספורט מוביליטי היא כפולה, כמתבקש אצל סובארו, ולאור ההצהרה כי לנהג תהיה שליטה על ארבעת הגלגלים ניתן להעריך שמדובר במערכת בעלת חלוקת כוח משתנה הנשלטת על ידי הנהג. לפני שנה חשפה סובארו את הקונספט הספורטיבי STi ER-A שהציע יכולת דומה במערכת הנעה שהתבססה על מנוע ותיבת הילוכים נפרדים לכל גלגל. יהיה מעניין לראות אם זה הכיוון אליו תלך סובארו אם וכאשר תחליט להציג מכונית ספורט חשמלית בשנים הקרובות.