כמו החברה האם טויוטה, גם בלקסוס נכנסו באיחור לעידן החשמלי אך כשזה כבר קרה מרכז מותג היוקרה את מלוא כוח האש שלו ביצירת סדרת דגמים חשמלים חדשה. רמז עבה לשניים מהדגמים החשמליים החשובים שתציג לקסוס בשנים הקרובות ניתן למצוא בשתי מכוניות תצוגה שנחשפות בתערוכת יפן מוביליטי בימים אלו.
הדגם הראשון נקרא LF ZC ובלקסוס מגדירים אותו כסדאן, אלא שבפועל הודות לקו הגג הנמתח לאחור עד לקצה המכונית וקורה C הנטויה מדובר בסוג של תצורת פאסטבק שעושה קאמבק בשנים האחרונות. ה-ZC מבשרת על מתחרה של לקסוס לדגמים כמו מרצדס EQE, טסלה מודל S ולוסיד אייר שתצא לשוק בשנת 2026.
לקסוס LF ZL אמור לבשר על קרוסאובר גדול ואולטרה יוקרתי שימוצב מעל ה-RZ המוכר. החזית די דומה ל-LF ZC שהוצגה לצידו. מצד שני הוא נראה קצת יותר עתידני ונועז בעיצובו, כשהוא משלב גם אלמנטים שכנראה לא יגיעו לדגם הסדרתי כמו דלת אחורית הנפתחת לאחור בצורה אופקית, ויתור על הקורה המרכזית כמו בהרבה דגמי קונספט והיעדר שמשה אחורית. לקסוס לא נקבה במועד ייצור לגביו, אך סביר להניח שהיא לא תוותר על דריסת רגל בשוק רכבי הקרוסאוברים הגדולים מונעי החשמל.
הקוקפיט בשתי המכוניות דומה וכולל שלל מסכים בסידור לא שגרתי. לוח המחוונים נמצא גבוה והרחק באזור השמשה הקדמית, כאשר מצידי הגה ה-Yoke ישנם שני מסכי לווין לתפעול המערכות השונות ותצוגת הנעשה בסביבת הרכב כשהם מחליפים למעשה את מראות הצד. המסך הימני מאפשר שליטה על מערכת השמע, הטלפון ופונקציות בינה מלאכותית, ואילו מצד שמאל ניתן לשלוט על תפקוד מערכות העזר האקטיביות לנהיגה, מצבי הנהיגה ומצב ההילוכים. יתר הפנאל הקדמי הוא למעשה מסך רוחבי ענק המרכז את יתר אופציות התפעול.
בלקסוס לא מספקים פרטים טכניים למעט הצהרה כי שני הדגמים מבוססים על פלטפורמה חשמלית של הדור הבא, כך שיתכן שמדובר בפלטפורמה שונה מזו שעליה בנוי ה-RZ. לפחות לגבי ה-LF ZC מצהירים בלקסוס שדגם הסדרתי יעשה שימוש בטכנולוגיית ההנעה הכפולה המבוססת על מנוע חשמלי מלפנים ומאחור עם חלוקת כוח משתנה בין הגלגלים, כפי שכבר הופיעה ב-RZ. אל כל אלו יצטרף מערך מלא של מערוכת בטיחות אקטיביות עם יכולת נהיגה חצי אוטונומית.