אולם התצוגה של ימאהה בישראל ממשיך להתחדש בקצב מסחרר, עם הגעתם בזה אחר זה של דגמי 2025 העדכניים שהציגה החברה בתערוכת מילאנו האחרונה. אחרי הטימקס 560 המחודש וה-MT07 החדש מגיעה תור דגמי הדור החדש של ימאהה טרייסר 9 להגיע ארצה. הטרייסר 9 זכה לשורת עדכונים מקיפה לקראת 2025 והוא נוחת בישראל בארבע גרסאות שונות הפונות לחובבי רכיבת תיור ספורטיבית.
העיצוב של ימאהה טרייסר 9 החדש שומר על מראה דומה לזה של הדור היוצא, אך עם חזית חדשה הכוללת משקף גדול מבעבר, פרינג חדש ואווירודינמי יותר וסידור חדש ליחידות התאורה הראשיות המעניקות לו מראה חייזרי ומודרני. מתחת ליחידת המושב החדשה הניתנת להגבהה של 15 מ”מ ללא כלי עבודה, ישנה שלדת זנב חדשה, קשיחה וקלה יותר. שינויים משמעותיים נוספים אותם קיבל ימאהה טרייסר 9 הם לוח מחוונים חדש עם שלושה עיצובים שונים לבחירה ,כשמערכת המתלים כוללת כסטנדרט אפשרות כיוונון מלאה.
מנוע שלושת הצילינדרים בנפח 890 עבר התאמה לתקינת יורו 5 פלוס, אך נתוני התפוקה נותרו ללא שינוי: 119 כ”ס המתקבלים ב-10,000 סל”ד ומומנט של 9.5 קג”מ ב-7,000 סל”ד, כשלרשותה רוכב ישנה אפשרות בחירה בין חמישה מצבי רכיבה שונים כולל אפשרויות הגדרה אישית. הבשורה החושבה, בטח עבור אופנוע המיועד למשימות תיוריות, היא שגם ימאהה טרייסר 9 יציע מעתה את מערכת Y-AMT המאפשרת העברת הילוכים אוטומטית מלאה או החלפה ידנית באמצעות מתגים על הכידון ללא שימוש במצמד.
כאמור, ימאהה טרייסר 9 נוחת בארץ במספר גרסאות. לגרסה הרגילה תג מחיר העומד על 85 אלף שקלים כולל אגרות רישוי בתקופת ההשקה. לצידה תוצע גרסת ה-GT המצוידת במתלים חצי אקטיביים בעלי שיכוך משתנה נשלט אלקטרונית מתוצרת קאייבה. לגרסת ה-GT גם תאורת לד מטריקס קדמית, משקף מתכוונן חשמלית, חימום לידיות ומפתח חכם. מחירה עומד על 95 אלף שקלים, כאשר היא מוצעת גם עם תיבת ה-Y-AMT האוטומטית בתוספת של 5,000 שקלים.
הגרסה הבכירה במשפחה היא ימאהה טרייסר 9 GT פלוס. גרסת זו המבוססת על גרסת ה-GT מגיעה עם תיבת ההילוכים האוטומטית כסטנדרט, כשהיא מוסיפה לה מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות מבוססות רדאר בהן בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תנועה בשטחים מתים, מערכת לחלוקת בלימה, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים ותאורה למתגי הכידון. מחיר גרסה זו הוא 110 אלף שקלים כולל אגרות רישוי.