ביום שישי האחרון נערך הסבב השני של פיג’ו 208 רייסינג-קאפ. כזכור, בליגה האמורה מתחרים לאורך העונה עשרות מתחרים במכוניות זהות. מירוצים כאלו של יצרן אחד, בד”כ מציפים את הנהגים המוכשרים מעלה.
נהג מוכשר שכזה הוא שלומי בקיש, שקבע את הזמן המהיר ביותר במבחני הדירוג לקראת המירוצים. מאחוריו מתמקמים תם טל ואלן סדובניק.
במירוץ הראשון השלושה האלו היוו את החוד כשהם מראים יכולת משובחת. לקראת סוף המירוץ הראשון ממשיכים שלומי ותם ללחוץ כשידו של שלומי על העליונה עד לדגל השחמט.
המירוץ השני יוצא לדרך כשרביעיית הנהגים המהירה במחנים הדירוג מזנקת בסדר הפוך, במטרה לייצר קצת אקשן על המסלול. כצפוי, המטרה הושגה. דורון שניידר מזנק ראשון ועושה הכל בכדי לשמור על מקומו. תם טל מבצע מספר עקיפות שמובילות אותו מהמקום השלישי להובלה.
אלן סדובניק ושלומי בקיש מפעילים גם הם לחץ על שניידר שבסופו של דבר נכנע. שתום טל מוביל ואלן סדובניק שני, דוחף שלומי בקיש מאחור. אולי קצת יותר מדי. בעקיפה על אלן נוצר מגע בין השניים שמוריד את האחרון אל העפר ומציב את בקיש במקום השני.
לאחר תום המירוץ העקיפה הזו “זיכתה” את שלומי בהורדה למקום השלישי והעניקה לשניידר את המקום השני.