קוניגסג השבדית ידועה כיצרנית שעושה את הדברים “קצת” שונה מאשר יצרניות אחרות של מכוניות אקזוטיות. הכיוונים הטכנולוגיים והעיצובים הלא שיגרתים של קוניגסג מיצבו את מכוניותיה לבחירה ליודעי דבר שלא מסתפקים באקזוטיקה הרגילה מאיטליה, אבל לא תמיד הרעיונות הנועזים נוחלים הצלחה גם בקרב הלקוחות הלא שגרתיים של החברה, כמו במקרה של קוניגסג ג’מרה (Gemera).
קוניגסג חשפה לראשונה את הגמרה לקראת סוף 2020 כשהיא יועדה להיות מכונית על שימושית בתצורת 2+2 ועם מערכת הנעה היברידית. כמו רוב דגמי החברה, גם לג’מרה ישנו מנוע V8 מוגדש, אשר בשידוך למנוע חשמלי מניב הספק משולב בדיוני של 2,300 כ”ס. לצד זאת החליטו בקוניגסג להציע גם גרסת כניסה מעט שפויה יותר. עדין עם יחידת הנעה היברידית, עם 1,400 כ”ס מתקבלים בהחלט על הדעת, אבל עם מנוע קטן בעל שלושה צילינדרים בלבד.
מנוע השלושה צילינדרים של קוניגסג הוא בנפח 2.0 ליטר ונעזר בצמד מגדשי טורבו כדי להניב הספק מרבי של 600 כ”ס מרשימים בפני עצמם ונעזר בשלושה מנועים חשמליים נוספים, כך ששלא אמורה להיות בעיית ביצועים, אבל מסתבר שלא מספיק עבור הלקוחות של קוניגסג. עד כמה מכרה קוניגסג יחידות ספורות בלבד מגרסת ה-3 צילינדרים, מה שהוביל אותה להחלטה להפסיק את יצורה ולהתמקד בגרסת ה-V8 הכוחנית.

בימים אלו מתחילה קוניגסג לייצר את הג’מרה ובראיון למגזין Top Gear אמר המנכ”ל הססגוני כריסטיאן פון קוניגסג כי הם מבטלים את יצור גרסת ה-3 צילינדרים, אך טען שהם לא מזניחים לחלוטין את הטכנולוגיה שמאחוריו. סביר להניח שקוניגסג עוד תעשה שימוש בטכנולוגיה המורכבת של יחידת ההנעה הזו בדגמים עתידיים, בטח כאשר תקנות הזיהום האוויר ילכו ויחמירו, אך נכון לעתה המציאות מראה שכל עוד ללקוחות יש אופציית בחירה הם מעדיפים את מנוע ה-V8. די הגיוני אם אתם כבר מוציאים סכום של 1.7 מיליון דולר על מכונית על כמו הג’מרה.
קוניגסג צפויה לייצר רק 300 יחידות מהג’מרה, אך כרגע לא ברור אם וכמה מהן יהיו מגרסת ה-3 שצילינדרים. מה שבטוח שמי שיחזיק בבעלותו גרסה שכזו צפוי שביום מן הימים תהפוך לפריט אספנות נחשק עוד יותר מגרסת ה-V8 בגלל נדירותה היחסית.