אחרי ששנת 2024 הייתה שנה לא פשוטה של לחימה שהסתכמה במספרים חיובים, שנת 2025 בשוק הרכב הדו-גלגלי נפתחה בסערה עם רמת מכירות שלא נראתה מזה כמה שנים. למרות הפתיחה המעודדת הצפי היה לרגיעה בחודש פברואר, הנחשב לחודש מסירות חלש יחסית אחרי חודש ינואר שבו נרשמים כלים רבים שנרכשו במבצעי סוף השנה.
היחס הזה נשמר גם בחודש פברואר החולף, כשאחרי פתיחת השנה המרשימה עם 2,838 כלים שנמסרו בחודש ינואר נמסרו בחודש החולף רק 1,387 כלים חדשים. מאכזב? ממש לא שכן מדובר בעליה של 13.7% בהשוואה לחודש פברואר בשנת 2024.
המשמעות היא שפתיחת השנה מוצלחת המשיכה גם לחודש פברואר עם מספרים שלא נראו מזה שנים בענף. מתחילת השנה עלו לכבישים 4,225 כלים חדשים לעומת 3,572 כלים בתקופה המקבילה אשתקד, עליה של 18.3% שממשיכה את המגמה החיובית בענף הדו-גלגלי ואת הציפיה לשנת שיא במסירות.
את טבלת המותגים בחודש האחרון הובילה סאן יאנג עם 364 כלים חדשים, לפני הונדה עם 316 כלים שהקדימה את ימאהה שמסרה 213 כלים. קימקו שוב התמקמה במקום הרביעי עם 162 כלים שנמסרו. במקום החמישי התייצבה ק.ט.מ עם חודש מוצלח בו מסרה 56 כלים חדשים כשהיא עוקפת את פיאג’ו עם 36 מסירות ואת קאוואסאקי עם 33 מסירות.
ווג ורויאל אנפילד חולקות את המקום השמיני עם 28 מסירות כל אחת שאחריהן נמצאת ב.מ.וו עם 18 מסירות בחודש פברואר. את העשיריה סוגרות יחד CF מוטו וסורון עם 15 מסירות כל אחת, כאשר במקרה של CF מוטו ממשיך ה-450MT לככב עם 69 מסירות מתחילת השנה שהן יותר משני שליש מהמסירות של המותג כולו.