אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שוב תעריפים עולים ושוב הרוכבים נלחמים
ראשי » דו-גלגלי » שוב תעריפים עולים ושוב הרוכבים נלחמים

שוב תעריפים עולים ושוב הרוכבים נלחמים

הממשלה הודיעה שוב על רפורמה בתעריפי הביטוח. לחלק מהאזרחים זו עשויה להיות הטבה קטנה במחיר הביטוח, לחלק פחות. באופן תמוה, שוב רוכבי הדו-גלגלי יהיו אלו שיספגו את ההתייקרות הגדולה מכולן.

אלון (סקניה) סקיאנו 07/08/2016

מאז שאנו זוכרים את עצמנו, מדינת ישראל מנסה להתנכל לרוכבים ובאופן הנוגד את האינטרסים של עצמה, היא מנסה לצמצמם את מספרם על הכביש. אופנועים מקלים על פקקי התנועה המתסכלים, על מצוקת החנייה העושקת, על זיהום האוויר המסריח.

אבל…
לאחרונה הודיעה הממשלה על התייקרות נוספת בתעריפי הביטוח של כל הרכב הדו-גלגליים. מסתבר כי חברות נהנות מרווחיות גבוהה מאד מתיק ביטוח החובה. רק לאחרונה “התגלו” 1.17 מיליארד ₪ “עודף” עקב גביית יתר. אך כמו תאגיד חזירי בחסות החוק (יש חובה בחוק לרכישת פוליסת בטוח), אותן חברות אינן מהססות להציג את הנתונים באופן מעוות על מנת לייקר תעריפים. כך הגיע תעריף התיק הביטוחי של רוכבי הדו-גלגלי לעלויות מופקעות. עלות פוליסת אופנוע ממוצעת עומדת על כ-6,000 ₪ בעבור כיסוי של שני אנשים (רוכב ונוסע). לעומת עלות פוליסה ממוצעת לרכב העומדת על כ- 1,200₪ בעבור כיסוי של חמישה אנשים (נהג וארבעה נוסעים).

תקלטו כמה מגוחך הנתון הזה – נוסע במכונית משלם 240 ₪ לביטוח שנתי בעוד רוכב אופנוע משלם 3,000 ₪? כן, פי 25 יותר!

מדובר הציבור הנפגעים הגדול ביותר, טוענים בחברות הביטוח.
כמו (להבדיל) לבקש מנאנסת לשלם על הטיפול הפסיכולוגי לו היא זקוקה בעיקבות האונס.
הרוכבים גם נפגעים יותר פיזית וגם צריכים להיענש על כך שפוגעים בהם.
אתם חושבים שמדובר באבסורד? עוד לא שמעתם כלום.
עכשיו חברות הביטוח מבקשות לייקר את תעריף הפוליסה לרוכבי דו-גלגלי בכ-20% נוספים.
וזאת על מנת להגדיל את הרווח מתיק ביטוח החובה המאד רווחי עבורם.
חזירות מסוג הבזוי ביותר.


div class="ad-placement">

אופנועים ביטוח
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מיני נפרדת מהתיבה הידנית

מיני נפרדת מהתיבה הידנית

אסטון מרטין ואלקירי LM: מלה-מאן לכביש הציבורי

אסטון מרטין ואלקירי LM: מלה-מאן לכביש הציבורי

במראה ספורטיבי: אאודי Q6 איטרון ספורטבק בישראל

במראה ספורטיבי: אאודי Q6 איטרון ספורטבק בישראל

האם סופה של ההוט האצ’ מתקרב?

האם סופה של ההוט האצ’ מתקרב?

סקודה אוקטביה RS ( מבחן דרכים): הזמן הצהוב

סקודה אוקטביה RS ( מבחן דרכים): הזמן הצהוב

מסירות דו”ג: יותר מ-10,000 כלים נמסרו מתחילת 2025

מסירות דו”ג: יותר מ-10,000 כלים נמסרו מתחילת 2025

אש על המים: שריפת ענק באנייה שהובילה מכוניות חשמליות והיברידיות

אש על המים: שריפת ענק באנייה שהובילה מכוניות חשמליות והיברידיות

מוטו גוצי סטלביו (מבחן דרכים): חופשה איטלקית

מוטו גוצי סטלביו (מבחן דרכים): חופשה איטלקית

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד