מותג היוקרה הצרפתי DS מתחיל בימים אלו לשווק בישראל את רכב הפנאי הבכיר של המותג, DS7, אשר עבר מתיחת פנים משמעותית לפני מספר חודשים. במסגרת מתיחת הפנים השמיט DS7 את הכינוי “קרוסבק” אשר הוצמד לדגמי הקרוסאובר של DS ומעתה הוא נקרא פשוט DS7. מתיחת הפנים התרכזה בעדכונים קוסמטיים קלים, בעיקר בחזית עם יחידות תאורת LED חדשות וחתימת תאורת יום עדכנית בהשראת ה-DS4 הקומפקטית.
החידוש העיקרי בתא הנוסעים הוא מערכת מולטימדיה חדשה עם ממשק מודרני יותר על גבי מסך 12 אינטש גדל מבעבר. גם היצע מערכות הבטיחות השתדרג, כאשר מערכת ראיית לילה משולבת הרדאר מעודכנת ויעילה יותר גם במצבי חשיכה קיצונים. מערכת התרעת ערנות לנהג עודכנה אף היא ומבוססת על שתי מצלמות.
בעולם ימשיך DS7 להיות מוצע בגרסאות הנעה קונבנציונלית, אך לישראל לעת עתה הוא יגיע רק בגרסאות היברידיות נטענות (PHEV) הנקראות E-TENSE בשפת DS. כל גרסאות ההנעה המבוססת על מנוע 1.6 ליטר טורבו, תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה וסוללת ליתיום-יון שגדלה לקיבולת ש14.2 קוט”ש, מה שמאפשר להציע טווח נסיעה חשמלי מלא של בין 58 ל-66 ק”מ בהתאם לגרסה.
שתים מהגרסאות מוכרות עוד מלפני מתיחת הפנים. האחת בעת מנוע חשמלי בודד והספק משולב של 225 כ”ס והשיה בעלת מנוע חשמלי נוסף והספק משולב של 300 כ”ס. אליהן מצטרפת מעתה גרסה חדשה בעלת הספק מתוגבר של 360 כ”ס, המאפשרים תאוצה ל-10 קמ”ש ב-5.6 שניות. גרסה זו מקבלת גם שדרוגים של חטיבת DS פרפורמנס הכוללים שלדה מונמכת, מפשקי סרנים מורחבים ובלמים מוגדלים.
כל הדגמים מגיעים עם מתלים אדפטיביים מבוססי מצלמה וברמת גימור RIVOLI הכוללת בין היתר מושבים חשמליים , ריפודי עור ומערכת שמע יוקרתית של FOCAL. מחירי DS7 המחודש מתחילים ב-340 לגרסת ה-225 כ”ס, ממשיכים ב-395 אלף ש”ח לגרסת ביניים ומגיעים עד ל-430 אלף שקלים לגרסה החזקה והבכירה.