למרות שעדיין לא הצלחנו להירגע מחילול הקודש האחרון של פרארי (בואו לא נדבר על זה), יש סיבה למסיבה חדשה ממראנלו. לקוח טאייווני הזמין פרארי ייחודית לעצמו, זו פרארי SP51 שמפארת את עמוד זה. ואפשר בהחלט לשמוח לקראתה היות ומדובר ברודסטר עם מנוע קדמי המבוססת על ה-812 GTS. לא איזה ג’יפון חלילה.
אז היצירה האחרונה של מחלקת הפרויקטים המיוחדים בפרארי שומרת על הפרופורציות הבסיסיות של ה-812 וככל הנראה על יחידת ההנעה. בפרארי לא מפרטים יותר מדי אבל סביר להניח שמנוע ה-V12 של ה-812 מפיק גם כאן 789 כ”ס ב-8,500 סל”ד מאותם 6.5 ל’. מספק לכל הדעות.
העיצוב כאן שונה וזה כולל החלפה של כל חלק ופאנל לאורך המכונית. בפרארי השתמשו באופן נרחב בסיבי פחמן לעבודת הגוף החדשה ואילו הצביעה שלחה אותם לקודי הצבע העתיקים של החברה. לפי פרארי הצבעים הכחולים והלבנים של SP51 זהים לאלו של פרארי S410 משנת 1955. הצבע האדום נרקח במיוחד למכונית הזה.
אותם צבעים גם נכנסו אל תא הנוסעים של פרארי SP51 לבקשתו של הלקוח, כשהצבע האדום חולש על מרבית תא הנוסעים. מבחוץ, אחד האלמנטים הבולטים ביותר בעיצוב החדש, נמצאים מאחורי הנהג והנוסע. מעין כנף קרבון אדירות ממדים שמשווה לרכב מראה שמזכיר רכבי טארגה. כן, כסף אולי לא ייקנה לך אושר, אבל הוא בהחלט יגרום לפרארי לייצר לך מכונית לפי דרישה…