זה הטיזר, באמצעותו רנו מתחילה להציג את הדור החדש והשלישי של רנו מגאן RS המעניינת. לפי רנו, החשיפה הרשמית תערך בתערוכת פרנקפורט (ספטמבר) אבל אנחנו משערים שנקבל עוד הרבה רמזים כאלו עד התערוכה. רמז אחד ברור נקבל במאי, בגרנד-פרי של מונאקו. רנו-ספורט שמרה לעצמה מקום במהלך אירועי הפתיחה של המירוץ ואנחנו די בטוחים שהעולם יוכל כבר שם לראות את ה-RS המדוברת.
הדור החדש של רנו מגאן RS יגיע אך ורק בגרסת חמש דלתות, בניגוד לשני הדורות הקודמים ויניע את הגלגלים הקדמיים באמצעות מנוע מוגדש בנפח שני ליטרים ככל הנראה. ההספק צפוי לנוע סביב 300 כ”ס, כשאלו יועברו לתיבה ידנית בעלת שישה יחסי העברה או לרובוטית כפולת מצמדים עם שישה יחסי העברה. אנחנו משערים שרנו תשמור על מנוע שני ליטרים בעל ארבע ציל’, אבל זו רק השערה. יש אפשרות שהיא תבחר להשתמש במנוע ה-1.8 ליטר שהוצג באלפין A110, עם סט-אפ שונה. אבל היות והאלפין מגיעה רק עם גיר רובוטי כפול מצמדים עם שבעה יחסי העברה, האופציה הזו לא נשמעת ריאלית.
כמו שאתה בטח יודע, הדור הנוכחי של רנו מגאן RS מציג את אחת משלדות ההנעה הקדמיות הטובות שנשארו לנו. בקרב חובבי ההגה (ומעריצי המותג) היה חשש שרנו תנטוש את המתלה הקדמי החכם שלה, זה שיודע למזער לוחמת הגה ולייצר את ההתנהגות האהובה של הדור הנוכחי. אבל אל חשש, עושה רושם שרנו תשמור על הסידור המוכר מלפנים, לרבות הדיפרנציאל המכאני. אם כבר נגענו בהתנהגות כביש, נספר שהדור החדש של רנו מגאן RS יקבל גם היגוי האחורי אקטיבי.
את העיצוב, נו, אי אפשר לראות מתחת לכיסוי, כן אפשר לזהות בווידאו את פנסי הערפל שמזכירים את אלו של האחות הקטנה, הקליאו. רנו מגאן RS החדשה תגיע לישראל, ככל הנראה, בתחילת 2018 וככל שייחשפו פרטים נוספים לגביה נשוב לעדכן.