במהלך עשרות השנים בהן מיוצרת שברולט קורבט היא שימשה בסיס לאינספור גרסאות משופרות של סדנאות יצירתיות. גם הדור השמיני של הקורבט לא יוצא דופן מההיבט הזה, והוא אפילו אטרקטיבי יותר הודות מעבר לתצורה של מנוע מרכזי שיצרה הזדמנות עוד יותר עבור הסדנאות להתפרע וליצור את הפרשנות שלהם למכונית אקזוטית סטייל פרארי. את הדוגמאות המעניינות ליצרתיות הזו מגיעה כעת מסדנת רזבאני (Rezvani).
סדנת רזבאני הוקמה בקליפורניה לפני כעשור ומאז מתמחה בייצור של דגמי שטח גדולים, קיצוניים ומוגזמים, חלקם בתצורת 6X6, כשמקביך ייצרה החברה גם מספר דגמים ספורטיביים קיצוניים על בסיס אריאל אטום ולוטוס אליז שנשאו את השם Beast. גם היצרה של רבזאני על בסיס הקורבט זכתה לשם הזה, ומדובר בחתיכת מפלצת. במידה מסוימת, ניתן להגיד שהביסט החדשה היא כל מה שמתכנני הקורבט חלמו אבל לא יכלו לממש עקב אילוצי תקציב ופוליטקלי קורקט.
קודם כל, העיצוב של רבזאני ביסט שונה למדי מהמקור והוא מתעלה על המקור עם לוק של אקזוטיקה איטלקית. מבט מהצד עוד חושף את הצללית המוכרת, קו הגג ואת כונסי האוויר הצידיים שנותרו זהים, אבל המראה החדש מציג קווי גוף פחות זוויתיים והרבה יותר מפוסלים, חרטום עם כנפיים מעוגלות ויחידות תאורה מוסתרות בתוך כונס האוויר הגדול. מאחור ישנו פאנל שקוף מעל מכסה המנוע המבטל את השמשה האחורית של הקורבט הסדרתית ומעין ספויילר אינטגרלי בזנב עם מעברי אוויר בינו לבין יחידות תאורת ה-LED צרות ורוחביות. בנוסף, לביסט ישנם גם דלתות פרפר וכל חלק המרכב עשויים מסיבי פחמן, כי אם כבר אקזוטיקה אז עד הסוף.
גם בתא הנוסעים של רזבאני ביסט נעשו כמה שינויים מהותיים ביחס למקור, בראשם הגה קטום בחלקו העליון בסגנון פורמולה 1 ועיצוב מחד לחלקו העליון של לוח המכשירים, עם ביטול הקשת האנכית עליה נמצאים בקורבט הסטנדרטית מתגי תפעול בקרת האקלים. את האבירה משלימים דיפון עור מלא ללוח מהכשירים ומושבים ספורטיביים שונים, אך עם זאת, לא מעט מהחלקים המוכרים מתא הנוסעים של הקורבט, בהם מנופי האיתות וידית ההילוכים למשל נותרו במקומם.
טיפול מעניין יותר עבר מנוע ה-V8 בנפח 6.2 ליטר, אשר זכה לצמד מגדשי טורבו, טיול מקיף ומערכת פליטה חדשה שמעמדים את ההספק המרבי על 1,000 כ”ס עגולים – פי 2 מאשר בקורבט סטינגריי סטנדרטית. הודות לשימוש בסיבי פחמן משקל המכונית עומד על 1,352 ק”ג בלבד, כך שלטענת רבזאני המכונית מסוגלת להאיץ ל-96 קמ”ש ב-2.5 שניות ולגמוע רבע מייל ב-9.6 שניות בלבד. תיבת ההילוכים כפולת המצמדים בעלת 8 יחסי העברה חוזקה, ישנו דיפרנציאל מכאני מוגבל החלקה וגם מערכת המתלים עברה שדרוג, אבל זה לא מה שמיוחד באמת בחיה הזו שמחירה ההתחלתי עומד על 485 אלף דולר.
רזבאני לא הסתפקו בשיפורים האופייניים, והם מציעים את ביסט עם כמה אופציות לא שגרתיות שלא נראו במכוניות על ולקוחות מעולם הסרטים. רזבאני ביסט מוצעת כאופציה עם זכוכית מחלקי גוף מוגני ירי, שלא ברור כמה משקל הם מוסיפים למכונית, אבל עדין יש לה מספיק כוח להתמודד איתו. לצד זאת ניתן לצייד את רזבאני ביסט בחבילת 007 שכשמה כן היא, והיא מכילה פיצ’רים היישר מסרטי ג’ימס בונד. החבילה כוללת צמיגים חסיני ירי, מערכת ראיית לילה וראייה תרמית, מערכת למיסוך עשן במקרה שמישהו רודף אחריכם, ידיות דלתות מחושמלות במובן הכואב של המילה אם מישהו ינסה לפרוץ לרכב. אל אלו מצטרפים גם אורות מסנוורים, סירנות, מתזי גז פלפל ואפילו מסיכות אב”כ בתא הנוסעים למקרה של תקיפה בגז. וכדי שלא כל אחד יוכל להסתובב ברחוב עם מכונית על מאיימת שכזו, רזבאני תייצר רק 20 יחידות ממנה לחובבי רכב עשירים שראו יותר מידי סרטים.