זה היה עניין של זמן. רולס-רויס, אולי המותג הכי אריסטוקרטי שיש, הולך בדרך כל יצרן, ומציע רכב פנאי. וזהו, לא נותרו כבר יצרנים כמעט שעמדו בפני פיתוי המכירות הזה. רק פרארי נותרה איתנה, וגם כאן זה עניין של זמן.
רולס-רויס קולינן מיועד להסיע את בעליו ביוקרה, ללא מאמץ וללא פשרות גם בשטח מאתגר. ככה לפני היצרן הבריטי למחצה.
הרכב קרוי על שם היהלום הגדול ביותר שאי-פעם נמצא ונשמע שהשם תואם את הרכב. רולס-רויס מבטיחים שתחושת הריחוף של רכבי המותג תגיע גם לשטח.
כמובן שיש שלל אפשרויות להתאמה אישית, ברולס-רויס כמו ברולס-רויס. אין ספור תוספות כמו דלתות שנסגרות בלחיצת כפתור או מטריה שנשלפת מהדלת, בחירה בין גג פנוראמי לבין גג הכוכבים של החברה, אפשרות להוסיף בדלת תא המטען שני כסאות מפוארים, מבחר אפשרויות לשורת המושבים השניה וזה רק על קצה המזלג.
המנוע של ספינת היוקרה הזו הוא V12 כפול מגדשי טורבו בנפח 6.75 ליטר. המספרים האלו מתורגמים ל-560 כ”ס שעוברים לארבעת הגלגלים. ולא רק ההנעה כפולה, גם ההיגוי שולט על ארבעת הגלגלים במטרה לשפר את יכולת התמרון של רולס-רויס קולינן.
הקולינן בנוי על פלטפורמת האלומיניום החדשה של החברה זו שעליה תעמוד כל התוצרת של היצרן. המחיר עדיין לא פורסם אך כנראה שהוא יתמקם בין הגוסט לפאנטום. אבל ביננו, זה לא ממש משנה, רולס-רויס מייצרת רכב-פנאי והעולם כבר לא ייראה אותו הדבר.