מכוניות השרירים האהובות ומעשנות הצמיגים עומדות בפני פרשת דרכים, כאשר עידן החשמל והמודעות הסביבתית מאיימת על קיומן. שברולט הודיעה כבר לאחרונה כי הקאמרו תרד מפס הייצור כאשר לא צפויה מחליפה באופק, ואילו דודג’ תפסיק בסוף השנה לייצר את הצ’ארג’ר והצ’אלנג’ר הוותיקות. אמנם במקרה של דודג’ יש צפי שיופיעו מחליפות, אך עדין מרחפת העננה מעל מנועי ה-V8 שהם מהות קיומן של מכוניות השרירים.
עד שנדע אם ומתי יופיע המחליפות, דואגים בדודג’ להציג מהדורה מיוחדת בייצור מוגבל, שתקרוץ לאספנים וגם תהיה מתנת פרידה משני דגמי הנוסעים הבולטים של חטיבת דודג’ בשני העשורים האחרונים. המהדורה המיוחדת נושאת את השם MOPAR, כשמה של חטיבת החלפים של קבוצת קרייזלר שהוקמה בשנת 1937 ושמה התקבע עם השנים כנותנת החסות לקבוצות המרוצים של דודג’.
המהדורה המיוחדת מבוססת על גרסאות R/T בעלות הגוף הרחב של שני הדגמים, שכוללות בתי גלגלים מורחבים התורמים תוספת של כ-9 ס”מ לרוחב המכונית, בין היתר כדי לאכלס חישוקי 20 אינץ’ יחודיים העוטים צמיגי פירלי P Zero במידה נדיבה של 305/35. בנוסף כוללת החבילה בולמי זעזועים אדפטיביים של בילשטיין בעלי שלושה נצבים שונים אשר כוילו על ידי חטיבת הביצועים SRT.
המנוע במהדורה המיוחדת יהיה מנוע ההמי 392 V8 (6.4 ליטר) המספק 485 כ”ס, שהוא למעשה המנוע החזק ביותר בהיצע של שני הדגמים, למעט המנוע בעל מגדש העל הגרסאות ההלקאט והדיימון. ההבדל היחיד הוא בכך שבמהדורה המיוחדת ישנו מכסה שסתומים שונה הנושא את סמלי מופאר. שני הדגמים יגיעו עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה, כאשר באופן מעניין את דודג’ צ’אלנג’ר ניתן יהיה לקבל גם עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה מהירויות. מערכת הבלימה שודרגה לכזו מתוצרת ברמבו, עם קאליפרים בעלי שש בוכנות מלפנים וארבע בוכנות מאחור.
מעבר למפרט הגבוה מתוך שלל האופציות של הצ’ארג’ר והצ’אלנג’ר, תכלול מהדורת המופאר גם כמה שינויים ייחודיים לה. חיצונית שני הדגמים יגיעו כשהם צבועים בצבע שחור מט עם פסי גג שחורים התחומים בפסים דקים בכחול מופאר. ישנה שבכה קדמית שונה עם סמל מופאר לצד גימור כחול גם לכונסי אוויר על מכסה המנוע והקאליפרים. לקינוח ישנו ספויילר אחורי צנוע עשוי סיבי פחמן. שילוב הצבעים השחור-כחול ממשיך גם לתא הנוסעים שכולל מושבים ספורטיביים בריפוד ז’מש, גימורי סיבי פחמן ללוח המכשירים ולדלתות, שטיחים וספי דלתות עם לוגו מופאר.
בסך הכל ייוצרו 220 יחידות של דודג’ צ’לאנג’ר ועוד 220 יחידות של דודג’ צ’ארג’ר במהדורת מופאר, כמות זעומה ביחס ל-70-80 אלף יחידות שנמכרות מכל מכונית מידי שנה, כך שהייחודיות בהחלט מובטחת תמורת עלות החבילה העומדת על 4,000 דולר.