אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
רבותי, לנצ’יה חוזרת! (בערך)
ראשי » גריד » רבותי, לנצ’יה חוזרת! (בערך)

רבותי, לנצ’יה חוזרת! (בערך)

הודעה רשמית לעיתונות מאשרת את התוכנית להבראת המותג האהוב, למה לצפות?

אריאל אלסיבוני 05/04/2021

אין הרבה הודעות לעיתונות שהקפיצו אותי ככה. לנצ’יה מתכוונת להתעורר מבשר המייל ויש צוות חדש שאמור להצעיד אותה לפנים.

לנצ’יה? חדשה? קדימה? לא צריך הרבה בכדי להעיר אותנו, האיטלופילים הרדומים. הראש עדיין זוכר את הפוסטר של מיקי ביאזיון באינגטגרלה שלו בחדר שבו גדלתי. “קמפיונה דל מונדו” מילים באיטלקית שהבנתי עוד לפני ששלטתי בעברית לגמרי.

אני לא צריך לספר לך מה לנצ’יה עושה לי, כי קרוב לוודאי שהיא עושה עבורך את אותו הדבר. מי שגדל בשנות השמונים נחשף ליצרן הזה בזכות עולם הראלי. מי שהמשיך לחפור גילה עוד מכוניות מופלאות, על מסלולי הראלי, הסיבולת והגרנד-פרי. חפירה בעבר, הייתה הכרחית למי שאהב את לנצ’יה, כי הזוהר שאליו נחשפנו, נבע מהלהבה האחרונה של המותג המפואר הזה.

בתמונה הראשית הדמיה שלא תתמש של סבסטיאנו צ’רצ’ה
בתמונה הזו: שם זה נעצר, בואו נראה איפה זה ימשיך

 


ועכשיו נוחת כאן המייל הזה. מישהו החליט לעשות סדר בשלל המותגים שתחת סטלנטיס – החיבור בין FCA ל-PSA. במהלך הסדר הזה, החליטו להעיר את לנצ’יה. זו שמוכרת כעת רק מכוניות קטנות באיטליה פחות או יותר. למישהו עשה הגיון להעיר אותה ולתת לה חיים חדשים.

במייל מפורטים עכשיו אנשי הצוות שאמורים להדליק את הנשמה שדעכה. המנכ”ל החדש, לוקה נפוליטנו, מצוטט בהודעה הנרגשת: “חיפשנו צוות של מקצוענים בכדי לבנות את עתיד המותג לנצ’יה, ולמנף את הפוטנציאל האדיר של תשוקה, מחוייבות וחזון”.

אוקיי, ההתלהבות בשיאה כרגע. ותנו לדמיון שלכם לרוץ באופן חופשי: מגלגול מודרני ל-ECV2 ועד לתחיית הסטראטוס. בדמיון אפשר לעשות הכול.

הצוות החדש ליד שתי דוגמאות אילמות למקומו הטבעי של המותג הזה מחד ולאן הוא התדרדר מאידך

 

אבל לא במציאות. בחינה זריזה של קורות החיים של האדון נפוליטנו ושאר צוות הניהול שאסף מסביבו מגלה דבר צפוי למדי. רובם הם אנשי שיווק, בוגרי תארים בניהול, מומחי מכירות וכו’. עושה רושם שאף אחד מהם הוא לא האיש שיכול לצקת תוכן הנדסי לתוך המותג הריק הזה. חלק מהם הגיעו מחטיבות אחרות ב-FCA כאלו שיודעות להעיר סמלים ישנים. אבל זה לא מספיק, זה לא מה שאנחנו רוצים.

אבל לא אבדה תקוותנו. לא צריך להיות גאון גדול בכדי להבין שלנצ’יה, שאמורה לקבל תקציבים להתעוררות המוזכרת, תצטרך להשתמש בחלקים שקיימים עם המדפים של סטלנטיס. וברור שכל חברה צריכה לייצר מכוניות לחם וחמאה. אבל גם בשביל למכור לחם וחמאה, צריכים רכבים שיובילו את המותג קדימה. שיעוררו את הדמיון.

עם הרצון, והאנשים הנכונים, לנצ’יה יכולה להמציא את עצמה מחדש, גם בתוך המגבלות של סטלנטיס. האם זה ייקרה, המוח אומר שלא, אבל הנפש רוצה להאמין. שרוח חדשה תצית מחדש את הנשמה של לנצ’יה ותגרום לנו ללכת זקופים שוב.

לנצ'יה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
על המדף: מד הקפות של puig

על המדף: מד הקפות של puig

טרקטורוני TGB בישראל

טרקטורוני TGB בישראל

ימי מכירות מרצדס

ימי מכירות מרצדס

פולקסוואגן טרנספורטר מחודש בישראל. החל מ-192,000 שקלים

פולקסוואגן טרנספורטר מחודש בישראל. החל מ-192,000 שקלים

הוסקוורנה: מאריכה אחריות

הוסקוורנה: מאריכה אחריות

עופר-אבניר: מבצעים לרכישה טלפונית

עופר-אבניר: מבצעים לרכישה טלפונית

קרסו – מכירה ישירה

קרסו – מכירה ישירה

דל”ב מוטוספורט תורמת לביה”ח שיבא

דל”ב מוטוספורט תורמת לביה”ח שיבא

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
פורשה 718 ו-914: גשר על עשורים

פורשה 718 ו-914: גשר על עשורים

קיה EV6 – הנה זה מתחיל

קיה EV6 – הנה זה מתחיל

אופטימיות זהירה: מרקז שוב על אופנוע

אופטימיות זהירה: מרקז שוב על אופנוע

הגיעה: פולקסוואגן גולף GTI החדשה

הגיעה: פולקסוואגן גולף GTI החדשה

כמו חדשה: ניסמו מחדשים R32

כמו חדשה: ניסמו מחדשים R32

ימאהה TMAX: בגרסת ייצור מצומצמת

ימאהה TMAX: בגרסת ייצור מצומצמת

הונדה, ק.ט.מ, ימאהה ופיאג’ו – משתפים פעולה

הונדה, ק.ט.מ, ימאהה ופיאג’ו – משתפים פעולה

נחשפה: פולקסווגן גולף GTI קלאבספורט 45

נחשפה: פולקסווגן גולף GTI קלאבספורט 45

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד