מכוניות חשמליות עם הספקים שעד לא מזמן היו נחלתם של מכוניות על כבר נמצאות בכל פינת רחוב. התאוצות המרשימות שמאפשרת ההנעה החשמלית מפצלת את חובבי הרכב ומרוצי הדראג לשתי מחנות: מחנה הקדמה שמתלהבים מעוצמת החשמל והמחנה הקלאסי שנאמן למנועים רועמים ושורפי דלק.
כמובן שאין דרך טובה יותר מליישב את הסכסוך הזה על המסלול כמו במקרה שלפניכם. בפינה הימנית, ריביאן R1T – הטנדר הייחודי של ריביאן שמצויד בארבעה מנועים חשמליים, הספק משולב של 835 כ”ס ומומנט משולב של כ-120 קג”מ!. בפינה השמאלית, דודג’ צ’אלנג’ר SRT הלקאט, אחת ממכוניות השרירים החזקות שעדין ניתן לרכוש, עם הספק מעט צנוע יותר של 707 כ”ס ממנוע ה-V8 המסורתי בנפח 6.2 ליטר. לפחות ממה שידוע, ללא שיפורים משמעותיים.
למרות נחיתות ההספק של הדודג’ והעובדה שלא מדובר בגרסת הדימון מפלצתית שהוצגה לאחרונה, היא קלה משמעותית מהטנדר המגודל שגם בעל צללית גבוהה ופחות אווירודינמית משמעותית. מצד שני, התגובה המיידית של המנועים החשמליים היא חסרת תחרות מצד מנועי בעירה פנימית. הסרטון שלפניכם מוצגים שני המקצים בקרב בין השתיים שנערך לאחרונה. בכל מקרה, לא משנה מי המנצחת, תהיו בטוחים שצפויים לנו בקרוב עוד הרבה קרבות שאלו, כשאף צד לא מוכן לוותר.