אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ראלי אדוונצ’ר: ימאהה טנרה 700 החדש בישראל
ראשי » דו-גלגלי » ראלי אדוונצ’ר: ימאהה טנרה 700 החדש בישראל
ימאהה טנרה

ראלי אדוונצ’ר: ימאהה טנרה 700 החדש בישראל

אופנוע האדוונצ'ר הקרבי של ימאהה חוזר לאחר שעבר עדכון מקיף לקראת שנת 2025 בגרסה רגילה ובגרסת ראלי בעלת מכלולים משופרים. המחיר: החל מ-75 אלף שקלים

אופיר דואק 04/05/2025 צלם: יצרן

גל דגמי 2025 החדשים של ימאהה ממשיך להגיע לישראל. אחרי שבשבועות האחרונים נחתו כאן ימאהה טרייסר 9, ימאהה טימקס 560 וימאהה MT07 החדשים, מגיע תורו של ימאהה טנרה 700 החדש להניח את גלגליו בישראל. כמו יתר הדגמים החדשים של ימאהה, גם טנרה 700 החדש נחשף בתערוכת מילאנו האחרונה כשהוא זוכה ללא מעט חידושים משמעותיים.

ימאהה טנרה 700 כבר בן 6 והעדכון לו זכה בא לטפל בדיוק בנקודות החיוניות כדי להעניק לו מראה צעיר, כשזה אומר חזית חדשה עם ארבע גופי תאורת לד תחת לכיסוי שקוף, משקף חדש ועיצוב חדש, מיקום שונה למיכל הדלק שנפחו עומד כעת על 16 ליטרים ועיצוב חדש ליחידת המושב. בקוקפיט ישנו מסך TFT חדש ואנכי בגודל 6.3 אינץ’ עם תצוגת מידע משתנה וקישורית מלאה.

מנוע הטווין המקבילי בנפח 690 סמ”ק נותר ללא שינוי מהותי, למעט התאמתו לתקינה יורו 5+ כשהספקו נותר על 74 כ”ס ו-6.9 קג”מ. באופן מעניין, נכון לעתה תיבת ה-Y-AMT בעלת אפשרות התפעול האוטומטית עדין לא מוצעת בטנרה. שינוי מהותי יותר עברה מערכת המתלים הכוללת כעת מזלג קדמי הפוך 43 מ”מ של קאייבה ובולם אחורי חדש מאלומיניום, שניהם עם אפשרות כיוונון מלאה שלא הייתה קיימת בדגם הבסיסי של ימאהה טנרה 700 בעבר. חבילת האלקטרוניקה כוללת שני מצבי ניהול מנוע, שלושה מצבי פעולה של מערכת ה-ABS כולל אפשרות ניתוק ואפשרות ניתוק של מערכת בקרת המשיכה.


ימאהה הציעה את הטנרה 700 במהלך השנים בשלל גרסאות שונות ומשודרגות, והיא ממשיכה בכיוון דומה גם הדור החדש. הגרסה הראשונה שמצטרפת לטנרה 700 הרגיל היא גרסת ראלי קרבית יותר, שלה מתלים משודרגים מתוצרת קאייבה עם מהלך ארוך יותר ב-20 מ”מ, מרווח גחון משופר העומד על 25.5 ס”מ ומיגון גחון מקורי מאלומיניום. גרסת הראלי נבדלת חיצונית בכנף קדמית גבוהה, חישוקים מוזהבים, מושב ראלי צר וספורטיבי יותר. את החבילה משלימה סכימת צבעיה וגרפיקה מדליקה בסגנון רטרו כמחווה לדגמי הטנרה משנות ה-80′.

מחירו של ימאהה טנרה 700 עומד על 75 אלף שקלים כולל אגרות רישוי לגרסה הסטנדרטית, אותה ניצן לקבל ללא תוספת תשלום גם עם מושב מונמך בגובה של 860 לעומת 875 מ”מ. מחיר גרסת הראלי עומד על 84 אלף שקלים כולל אגרות רישוי.

טנרה 700 טנרה 700 ראלי יאמהה טנרה 2025 ימאהה ימאהה טנרה ימאהה טנרה 700 ימאהה טנרה ראלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד